In ce zone din Bucuresti poti gasi spatii de birouri pentru inchiriat? 

Cu toate ca incertitudinile si previziunile referitoare la o posibila criza economica nu au afectat cererile de spatii de birouri, care au inregistrat chiar o crestere, in special in marile orase din tara, care sunt centre industriale importante. 

Din aceasta categorie nu poate lipsi Capitala, unde exista o piata imobiliara destinata sectorului de business care se afla intr-o continua dezvoltare. Astfel ca antreprenorii care sunt in cautarea unor spatii de birouri de inchiriat in Bucuresti au posibilitatea de a alege dintr-o mare varietate de tipuri de cladiri si birouri, amplasate in diferite zone ale orasului. 

Care sunt cele mai populare zone de birouri din Bucuresti? 

Capitala este unul dintre orasele in care multe companii multinationale si-au deschis subsidiare sau intentioneaza sa isi deschida, piata muncii fiind una destul de ofertanta, motiv pentru care si forta de munca este intr-o continua migratie dinspre provincie. 

Ca raspuns la solicitarile companiilor care doresc sa isi deschida birouri in Capitala, dezvoltatorii imobiliari au construit cladiri si noi spatii de birouri care sa fie moderne si chiar multifunctionale, astfel incat sa poata raspunde tuturor cererilor pe care le pot avea clientii lor. 

Cele mai citite articole

Zona centrala si zona de nord ale Capitalei sunt unele dintre cele mai populare in randul antreprenorilor, aici putand fi gasite cladiri de birouri care sunt incadrate in clasa A sau clasa B. Acest lucru garanteaza indeplinirea unor cerinte care sa le asigure statutul de cladire moderna, in care locatarii sa aiba acces la servicii si utilitati care sa le faciliteze si eficientizeze activitatea, dar si confortul angajatilor. 

In cate clase pot fi catalogate cladirile si ce inseamana acestea? 

Antreprenorii care sun in plin proces de inchiriere birouri in Bucuresti ar trebui sa cunoasca toate informatiile referitoare la cladirea vizata, mai ales clasa in care este incadrata. Exista 3 clase de incadrare pentru cladirile de birouri – clasa A, B si C – care tin cont de elementele si cerintele pe care le respecta acestea, referitoare la confortul si utilitatea oferite. 

De la cablajul modern, sistemul de aerisire, parcare acoperita sau subterana si finisaje de calitate, pana la spatiile aerisite, facility management de standarde inalte, servicii de receptie si paza, toate sunt criterii pe care trebuie sa le indeplineasca o cladire moderna de birouri. 

Pentru a se incadra insa intr-o clasa superioara, acestea trebuie sa respecte si alte criterii, precum existenta liftului si a unui restaurant in apropiere, flexibilitate in compartimentare, geamuri cu ferestre duble, chiar cu efect de oglinda sau aspect umbrit. Acestea sunt criterii specifice cladirilor de clasa A. 

Cele mai citite articole

Ultimele articole

Articole Recomandate