Ai decis să îți deschizi un mic business? Vrei să testezi apele antreprenoriatului să vezi dacă te descurci? Ai un site online însă nu te bucuri de un trafic prea mare de persoane? Vrei să ajungi pe primele pagini ale căutării în Google?
Trebuie să știi că dincolo de grafica și conținutul unui site, ai nevoie și de advertoriale pentru ca afacerea ta să fie cât mai vizibilă în mediul online. Pentru a ajunge la cât mai mulți clienți, ai nevoie de un mic ajutor, ajutor care îți poate fi oferit de către firmele specializate de marketing. Este primordial că o afacere să fie cunoscută și în mediul online ținând cont de trendurile actuale care plasează cumpărăturile online în topul preferințelor cumpărătorilor. Pandemia Covid -19 a schimbat modalitatea de shopping a oamenilor, cei mai mulți preferând să evite aglomerația. Din confortul propriei locuinței, poți accesa orice magazin, în căutarea produselor preferate.
Tipuri de advertoriale
În funcție de profilul afacerii, există două tipuri de advertoriale pentru care clientul poate opta:
- cele de tip brand awareness care presupun publicarea unor articole publicitare pe diverse site-uri. Se va face referire în mod direct la tipul afacerii, numele brandului, precum și datele de contact pentru a fi mai ușor găsite de către clienți;
- cele orientate către SEO care pun accentul pe anumite cuvinte cheie care fac trimitere spre site-ul clientului. În interiorul unor articole generale pe diverse teme este adăugat și link-ul afacerii astfel încât fiecare click să contribuie la obținerea unei mai bune vizibilități.
Care sunt beneficiile pe care le poți obține?
Cele mai citite articole
În cazul în care decizi să apelezi la un astfel de serviciu, te vei putea bucura de:
- un trafic mult mai mare de persoanelor care va crește în mod sistematic;
- o mai bună vizibilitatea în mediul online;
- o creștere în topul căutărilor pe paginile Google;
- mai multă publicitate pentru afacerea ta;
- prezența articolelor pe site-urile de specialitate pe o perioadă nedeterminată de timp.
Conform statisticilor, oamenii se opresc din căutări după primele 3 pagini Google, acesta fiind motivul pentru care ai nevoie să fii în top dacă vrei să deții o afacere de succes. Competitivitatea în mediul online este foarte mare astfel că trebuie să menții pasul, în permanentă, pentru a nu rămâne în urmă. Domeniul SEO nu este însă ușor de învățat așa că această sarcina ar trebui lăsată în seama persoanelor cu experiență.
O firma cu renume în domeniu are în portofoliu o serie de site-uri unde pot fi publicate articolele publicitare astfel încât să ajungă rapid la un număr cât mai mare de persoane. Domeniile sunt dintre cele mai vaste și acoperă o gamă variată de subiecte reușind astfel să se adreseze unui public suficient de larg. Campaniile de promovare se pot desfășura sub orice formă, în funcție de preferințele clientului, dar și de specificul afacerii. De la review-uri și până la bannere sau editoriale, specialiștii în marketing vor reuși să aducă site-ul în topul căutărilor.