Fericire de program de viață pentru pierderea în greutate

Pierderea în greutate fericit

Pierderea în greutate fericit

Invatam impreuna Surprinzatoarea relatie dintre fericire si pierderea in greutate Poti slabi cu zambetul pe buze? Formula pare simpla: Dieta plus sport egal pierdere in greutate cu succes. Dar ce se pierde din vedere deseori este aspectul mental, care este la fel de important.

Surprinzatoarea relatie dintre fericire si pierderea in greutate | kok.ro

Felul in care gestionezi stresul si suferinta din via Poti slabi Pierderea în greutate fericit zambetul pe buze? Felul in care gestionezi stresul si suferinta din viata ta te poate ajuta sau impiedica sa ajungi la corpul mult dorit.

Indiferent daca este vorba de stresul de la munca sau o despartire dureroasa, sunt multe procese chimice implicate Pierderea în greutate fericit corp care-l determina sa reactioneze in diferite moduri la tentatii, de la gogosile de pe masa pana la dorinta de a dormi in loc de a merge la sala.

Pierderea în greutate fericit

Orice forma de depresie, oricat de minora, afecteaza neurotransmitatorii care controleaza dispozitia, modul de gandire, apetitul si comportamentul, determinandu-te sa mananci prost, sa sari peste ora de sport si sa iei in greutate. In acelasi fel, un nivel ridicat de stres poate determina corpul sa elibereze cortizol, care te face sa simti nevoia de energie si confort care deseori vine sub forma de pizza si briose.

Surprinzatoarea relatie dintre fericire si pierderea in greutate

Acest lucru duce la un nivel ridicat de dopamina datorita aportului crescut de zahar si la o inevitabila scadere brusca a acestuia intr-o perioada scurta, care te va face sa simti nevoia de si mai multa dopamina, si tot asa.

Toate acele calorii goale sunt apoi depozitate in corpul tau, de cele mai multe ori sub forma de — da, ai ghicit — grasime abdominala. Sigur, este mai usor sa spui decat sa actionezi cand vine vorba de gestionarea situatiilor stresante si pline de suferinta. Pana la urma, nu poti rezolva toate problemele cu o portie de somon sau o baie cu spuma. Acestea fiind spuse, iata zece sfaturi care te pot ajuta sa combati anxietatea, sa stimulezi serotonina si sa eliberezi endorfine, toate contribuind la o mai buna dispozitie, o minte mai sanatoasa si un corp mai suplu.

Știu, este opusul a ceea ce am fost învățați să credem, dar rămâi cu mine în timp ce explic de ce o spun.

Schiteaza un zambet Simpla actiune de a zambi este un Pierderea în greutate fericit instant pentru reducerea stresului, arata un studiu recent din Stiinta Psihologica.

Il poti folosi constant si tu — cu conditia sa nu ai un sef care iti adreseaza injurii toata ziua. Bea apa Daca esti deshidratata, esti mult mai predispusa la oboseala, stres, si lipsa de energie, conform unui studiu publicat in Revista de Nutritie, asa ca este important sa te hidratezi cu apa in plus: nu are calorii! Apa nu-ti va dilua problemele, dar pastrarea energiei este esentiala ca sa-ti duci la indeplinire sarcinile de zi cu zi si sa-ti indeplinesti telurile fizice si emotionale.

Cauta liniste Gaseste o activitate care-ti permite sa faci mini-meditatii, cum ar fi drumetiile sau plimbarile in aer liber.

Fericirea vine prin scăderea în greutate

Un studiu publicat in BMC Sanatatea Publica arata ca o plimbare de 20 de minute in aer liber de doua ori pe saptamana este mai eficienta decat acelasi timp alocat exercitiilor fizice, dar in casa. Dar chiar si pregatirea unei mese sanatoase poate fi relaxanta. Timpul petrecut cu taiatul, aromele mirosite, pregatirea mancarii, toate te pot ajuta sa-ti eliberezi mintea. Fa stretching Pune-ti tot corpul in miscare cu o aplecare in fata.

Acest exercitiu este foarte bun pentru a decomprima sira spinarii, eliberand tensiunea din partea superioara a corpului precum si mintea.

Pierderea în greutate fericit

Stai cu picioarele la nivelul soldurilor, apoi indoaie usor genunchii si apleaca corpul inainte. Prinde fiecare cot cu mana opusa si lasa capul relaxat; pastreaza pozitia un minut.

Pierderea în greutate și dieta

Un alt mod de eliberare Pierderea în greutate fericit tensiunii este sa-ti incordezi muschii si apoi sa-i relaxezi, deoarece muschii se pot relaxa complet dupa o stare de tensiune: Inspira adanc de cateva ori, incordeaza-ti bratul drept cat de tare poti si mentine pozitia doua-trei secunde. Pe masura ce expiri, relaxeaza-te complet si lasa bratul sa cada. Poti repeta exercitiul cu oricare dintre partile corpului, si chiar cu intreg corpul. Deconecteaza telefonul si emailul Un studiu britanic Pierderea în greutate fericit descoperit ca verificarea obsesiva a emailurilor Pierderea în greutate fericit mesajelor favorizeaza aparitia anxietatii.

Ia cate o pauza de 15 minute dupa fiecare ora de utilizare a telefonului. Mananca ciocolata Consuma mai des urmatoarele alimente pentru a stimula acele substante in corp responsabile Pierderea în greutate fericit buna dispozitie si pentru a le domoli pe cele care maresc apetitul: Nucile  pot creste nivelul de serotonina, care contribuie la buna dispozitie.

Nutriție pentru pierderea în greutate rețete de la zvazhenyh și fericit

Circa 40 de grame de ciocolata cruda reduce nivelul hormonilor de stres. Nautul  contine folat, o vitamina B necesara la producerea dopaminei, un neurotransmitator asociat cu senzatia de placere.

Pierderea în greutate fericit

Fructele de avocado  contin vitamine B, care ajuta la producerea serotoninei. Ele sunt bogate si in potasiu, care reduce presiunea arteriala. Semintele de floarea soarelui  sunt bogate in magneziu. Carenta acestui nutrient poate scadea nivelul de dopamina, determinand aparitia stresului si anxietatii. Consuma seminte de in Semintele de in contin grasimi omega-3, care calmeaza.

Fericire de program de viață pentru pierderea în greutate

Fa miscare! Nenumarate studii au demonstrat ca sportul contribuie la sanatatea mentala.

MEDITAŢII PENTRU PIERDEREA IN GREUTATE - MARIANNE WILLIAMSON;

Sportul nu numai ca te ajuta sa-ti subtiezi zonele cu probleme, dar elibereaza si endorfine care te fac sa te simti bine si iti fac plinul de energie, ceea ce va imbunatati starea generala. Gaseste-ti un partener Roaga un prieten sau o ruda sa faca echipa cu tine in eforturile de a slabi.

Sistemul suportului social mareste nivelul oxitocinei, responsabila pentru starea de bine.

Descărca cărți pe pierderea în greutate fericit

Acopera-ti necesarul de dopamina printr-un hobby, o conversatie de calitate sau petrecand timp cu familia. Practic, iti redirectionezi alimentarea sistemului de dopamina spre alte lucruri din viata ta — nu spre chipsuri. Impartaseste vestea Pierderea în greutate fericit cu altii Nu trebuie sa dai anunt in ziar sau sa creezi un blog in care sa tii pe toata lumea la curent cu pasii pe care-i faci, dar exista dovezi ca atunci cand impartasesti cu altii scopul pe care ti l-ai propus, acest lucru te motiveaza sa fii perseverent.

Impartaseste telurile tale cu unul, doi, cinci sau 10 oameni care te inteleg sau te pot incuraja cand esti tentata sa calci stramb.

Ce trebuie să știți dacă sunteți obsedat de pierderea în greutate | Blogul rugăciunii

Facandu-i si pe altii sa participe la calatoria ta nu numai ca te ajuta sa eviti depresia, dar te va determina sa profiti de instrumentul probabil cel mai important care-ti poate asigura succesul: asumarea raspunderii care vine odata cu implicarea altora.

Fa toate aceste schimbari si te vei simti si vei arata mai minunat ca oricand. Sursa utilizata:.