5 moduri de a vă face dieta să funcționeze mai bine

Pierderea în greutate obiective mici, Gândiți-vă subțire: 6 strategii mentale pentru pierderea în greutate

Costumele de baie, pantaloni scurți și topuri mai mulate sunt din nou în sezon și mulți vor să scadă câteva kilograme în plus pentru a-i ajuta să se simtă puțin mai confortabil când ies la soare.

pierdere in greutate ilford

Vara este un sezon de trei luni care se pretează bine la pierderea în greutate. În plus, multe alimente cu calorii mai scăzute precum fructele și legumele sunt în sezon. Stabilește-ți obiective realiste în această vară pentru a te ajuta să îți atingi pierderea în greutate dorită și să te ajute să te simți excelent pentru o distracție de vară. Rămâneți pe drum cu obiectivele de pierdere în greutate Decideți dacă să pierdeți în greutate înainte sau în timpul verii. Multe persoane au obiective de pierdere în greutate de vară.

Proteinele ​​și pierderea în greutate: cum afectează proteinele pierderea în greutate?

Luați în considerare dacă doriți această greutate înainte de începerea verii sau doriți să lucrați la pierderea în greutate în timpul verii. Mulți oameni vor să slăbească înainte de vară. Poate doriți să fiți Pierderea în greutate obiective mici pentru costumul de baie în prima zi în care piscina se deschide sau să aveți o vacanță timpurie la plajă. Cel mai probabil veți dori să pierdeți în greutate înainte de aceasta. Dacă acesta este cazul, veți dori să începeți programul de pierdere în greutate înainte de începutul sezonului.

Planificați să începeți o dietă sau să încorporați mai multe exerciții fizice cu cel puțin o lună sau două înainte de începerea verii. Dacă doriți să profitați de sezonul estival și să încercați să slăbiți, puteți începe oricând în timpul verii. Stabiliți-vă un obiectiv realist. Vara este un anotimp excelent pentru stabilirea și atingerea obiectivelor de slăbit. Este un sezon de trei luni în care poți scoate o cantitate bună de greutate suplimentară dacă trebuie.

Stabiliți obiective realiste în această vară pentru a vă asigura că le puteți atinge. Când pierdeți în greutate, încercați să stabiliți obiective realiste.

Diet Kovalkov: meniu pentru săptămână, etape și rețete ^

Acestea vă ajută să vă creați succesul în loc de eșec. Acest lucru înseamnă că pentru a pierde o liră într-o săptămână, va trebui să creați un deficit de de calorii în fiecare zi.

Pe parcursul a 12 pierzi mereu în greutate cu ibd, aceasta ar duce la o pierdere în greutate de 12 kilograme.

ajută-ți corpul să ardă mai multe grăsimi

Dacă ai vrea să slăbești două kilograme pe săptămână, atunci ar trebui să creezi un deficit de 1. Majoritatea profesioniștilor din domeniul sănătății sugerează să vizeze aproximativ una până la două kilograme pe săptămână.

Gândiți-vă subțire: 6 strategii mentale pentru pierderea în greutate

Aceasta este o rată de pierdere în greutate sigură și durabilă. De exemplu, un obiectiv vizat de Pierderea în greutate obiective mici de kilograme, ar fi prea mare pentru scurtul sezon de vară.

Rămâi la răspundere pe timpul verii.

Poate că te lupți cu un program de pierdere în greutate, care pare să fie târât. Indiferent dacă ați stabilit obiective pe termen scurt privind pierderea în greutate sau că ați fost angajați să beneficiați de o wellness pe termen lung, există modalități de a face dieta să funcționeze mai bine.

Există multe lucruri despre vară care pot face ca pierderea în greutate să fie ceva mai ușoară sau mai motivantă pentru a fi realizată. Cu toate acestea, este, de asemenea, ușor să te descurci cu vacanțe, grătar de vară și petreceri.

Păstrarea responsabilității oricând încercați să slăbești este esențială. Dacă nu te urmărești și progresul tău, este mai probabil să pierzi din vedere obiectivul tău și să te descarci. Vara se pretează la o varietate de lucruri distractive care vă pot duce cu nerăbdare în planul de slăbit.

Atenție Pierderea în greutate obiective mici grătaruri de vară, cocktail-uri de vară, delicioase de vară precum sandvișuri cu înghețată și plăcintă cu afine, porții mai mari și mâncare în vacanțe sau zile lungi, la piscină. Stabiliți recompense pentru dvs. Indiferent de tipul de obiectiv pe care doriți să-l atingeți, stabilirea de recompense pentru dvs.

Faceți mai plăcut răspunderea, stabilind recompense pentru dvs.

Modificarea dietei pentru pierderea în greutate

Ori de câte ori încercați să stabiliți recompense pentru dvs. O cină, un desert special sau un pahar suplimentar de vin vă pot scoate de pe traseu și vă pot pune înapoi câțiva pași.

ce pierzi in greutate in primul rand

Încercați alte recompense cum ar fi: să vă tratați într-o zi la plajă, să vă faceți unghiile, să jucați o rundă de golf, să vă faceți masaj, să cumpărați haine noi sau să vă luați o zi suplimentară de muncă. Construiți un grup de suport. O Pierderea în greutate obiective mici metodă cheie pentru a vă asigura că vă atingeți obiectivele de pierdere în greutate pe timpul verii este construirea unui grup de sprijin.

Nimic nu te ține mai responsabil decât alți oameni. Grupurile de sprijin sau o persoană de sprijin este esențială pentru pierderea în greutate. Acești oameni sau persoane ar trebui să-ți cunoască planul și obiectivele exacte de pierdere în greutate.

Fresh articles

Întrebați prietenii, membrii familiei și colaboratorii dacă Pierderea în greutate obiective mici fi interesat să fie grupul dvs. Împărtășiți cu ei ce tip de dietă urmați, ce activitate fizică intenționați să faceți și câtă greutate veți pierde. În plus, obținerea la scară cu o persoană sau efectuarea unei diete sau a unui Pierderea în greutate obiective mici de fitness cu un grup de sprijin a arătat cele mai bune rezultate în ceea ce privește pierderea în greutate.

Vă ajută să vă alimentați pe parcursul zilei și să vă sprijine metabolismul și mușchii slabi. În ceea ce privește pierderea în greutate, vă ajută să vă păstrați sățioși și mai puțin foame în timpul zilei, ceea ce este o componentă excelentă pentru pierderea în greutate.

Pentru a vă asigura că mâncați suficientă proteină pentru corpul dvs.

pierzi mai întâi grăsimea internă

De asemenea, măsurați dimensiunea adecvată a porțiunii de proteine. Acestea sunt în mod natural mai mici în grăsimi și calorii. Articole precum păsări Pierderea în greutate obiective mici curte, ouă, carne de vită slabă, carne de porc, lactate cu conținut scăzut de grăsimi, leguminoase și tofu sunt exemple excelente. Stochează fructe și legume de vară.

Un aspect legat de vară care se acordă bine unui plan de pierdere în greutate este toate fructele și legumele din sezon. Acest lucru nu numai că te ajută să obții o dietă bine echilibrată și hrănitoare, dar ajută și la susținerea pierderii în greutate.

Rămâneți pe drum cu obiectivele de pierdere în greutate

Atât fructele cât și legumele sunt în mod natural foarte scăzute în calorii. Când faceți jumătate din mesele dvs.

Pierderea în greutate cea mai bună metodă

Când vremea caldă lovește, o serie întreagă de fructe și legume sunt disponibile. Bucurați-vă de multitudinea acestui sezon și alegeți o mare varietate din ambele grupuri alimentare hrănitoare.

Mănâncă cantități limitate de cereale integrale.

Pierdere în greutate - Frecvența de ardere a grasimilor - Pierdeți în greutate în timp ce dormi

Deoarece vara este doar pentru o perioadă scurtă de trei luni, pentru a vă Pierderea în greutate obiective mici obiectivele de pierdere în greutate, luați în considerare să continuați o dietă mai scăzută în carbohidrați.

Acest lucru a demonstrat că ajută oamenii să piardă rapid mai puțin în greutate. Deoarece vă concentrați pe o perioadă de trei luni, acest lucru ar putea fi benefic pentru dvs. Dietele cu conținut scăzut de carbohidrați sunt planuri de mâncare care limitează sau restricționează câți carbohidrați mâncați. Se găsesc în alimente precum cereale, fructe, legume amidonice și leguminoase. Cu toate acestea, limitarea aportului de cereale este o dietă minima modificată în carbohidrați, care trebuie urmată.

slăbit motogp

Acest lucru vă permite să urmați în continuare o dietă echilibrată umplută cu alte alimente nutritive, cum ar fi fructe, legume și leguminoase.

Limitați-vă la porții de cereale zilnic. Limitați deliciile de vară. Deși vara are o mulțime de alimente grozave care pot ajuta la pierderea în greutate, sezonul acesta vine cu gusturile sale mai calorii.

Aveți grijă să nu vă lăudați prea mult în acest sezon sau altfel este posibil să nu vă puteți îndeplini obiectivele de vară. Alimentele sau băuturile bogate în grăsimi, cu conținut ridicat de zahăr sau ambele vor fi, în general, mai mari și în calorii.