Cum Slăbești Grăsime, Nu Mușchi – Think Eat Lift

Cum să pierzi grăsimea dolofană. Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid - Myprotein Blog

Pierderea din greutate nu asigură neapărat că raportul dintre grăsime și mușchi devine mai bun, din cauză că o mare parte din kilogramele pierdute pot însemna masă musculară. Din păcate asta e o greșeală pe care-o fac o grămadă de oameni și observă că deși au pierdut multă greutate, în final corpul lor încă arată pufos și moale sau au pierdut mult din dimensiunile mușchilor.

Tu nu cred că vrei asta… În articolul de azi ai să afli cum să slăbești grăsime fără să pierzi și din masa musculară pentru ca la finalul dietei să arăți definit și musculos. Asta trebuie să faci dacă vrei să ajungi shredded sau ripped. Cei care sunt mai grași și vor să slăbească până la o greutate normală, nu trebuie să-și facă griji decât de menținerea unui deficit caloric modest.

Ok, hai să vedem ce trebuie să facem.

cum să pierzi grăsimea dolofană

Un deficit caloric corect Toată lumea știe că pentru slăbit trebuie să mănânci mai puțină energie decât arzi dar principalul motiv pentru care oamenii pierd și masă musculară atunci când slăbesc este că mănâncă prea puțin.

Un deficit caloric corect restricționează doar atâta energie încât să forțeze organismul să ardă grăsime corporală dar nu destul încât să interfereze cu recuperarea musculară după efort.

Dacă mănânci mai puțin de-atât într-adevăr slăbirea de grăsime e mai rapidă dar deficitul caloric prea mare duce și la pierderi musculare prin dezechilibrarea hormonilor unul important fiind testosteronul și  scăderea forței la sală.

Cum setezi acest deficit caloric?

Publicat: 18 Iunie Accesări: O căutare rapidă pe Internet va da iveală nenumărate aşa-zise căi de a îndepărta grăsimea nedorită din zona mediană a corpului. De la pastile de slăbit promovate în exces, care promit să reducă nivelul de cortizol, până la antrenamente fizice ultimul răcnet. Adevărul e că nu există nicio pastilă de slăbit şi niciun antrenament despre care să se fi dovedit ştiinţific că vizează strict grăsimea de pe abdomen şi nu pe aceea care oferă un înveliş frumos pentru oase în alte părţi ale corpului. Acestea fiind spuse, vestea bună este că poţi scăpa de grăsimea aceea de pe abdomen; pentru a înţelege mai bine cum, să vorbim despre grăsime cunoscută în lumea medicală drept ţesut adiposdiferitele ei tipuri şi metodele de a scăpa de o parte din ea. Grăsimea este de două feluri, albă şi maro.

Asta e cea mai simplă formulă, dar din păcate nu dă rezultate corecte și pentru cei care sunt mai grași, se antrenează mai mult sau fac multă muncă fizică. Pentru aceștia e nevoie de formulele mai complicate de calcul din ghidul Estimarea și Numărarea Caloriilor pe care-l poți descărca gratis. Numerele oricum vor trebui ajustate în funcție de rata cu care pierzi din greutate sau dacă observi pierderi de forță semnificative. Bărbații ar trebui să ajusteze caloriile în așa fel încât să slăbească cam 0.

Deficitul caloric ar trebui creat în special prin dietă și nu prin cardio pentru că exercițiile cardio prelungite interferează cu performanța la ridicatul de greutăți.

1. Un deficit caloric corect

Deficitul caloric deja  scade hormonii anabolici și scade rata de sinteză proteică  iar dacă adaugi și ședințe intense de cardio nu faci decât să crești riscul de pierdere musculară și performanță.

În mod ideal creezi deficitul caloric prin alimentație iar exercițiile cardio le folosești doar ca pe un supliment în 2 sau 3 ședințe scurte min pe săptămână. Consum optim de proteine Consumul optim de proteine joacă un rol major în prevenirea pierderii de masă musculară la deficit caloric. Când ești în deficit caloric, corpul pierde mai mulți amino-acizi decât reține, de aceea trebuie să consumi mai multe proteine alimentare.

Va arde post grăsimea din burtă

Dacă cum să pierzi grăsimea dolofană dai o altă bucată de carne, probabil tu scapi fără mușcături. Înafară de sațietate, nu sunt alte beneficii pentru un consum mai mare.

Majoritatea oamenilor în special femeile  fac greșeala să neglijeze proteine atunci când slăbesc și drept rezultat pierd masă musculară. Exemple de pierdere musculară la dietă. Tu nu fă greșeala asta. Mănâncă-ți proteinele.

Aceasta este o mare greșeală pentru că și spatele este o zonă foarte importantă, al cărui aspect ne va afecta fizicul general.

Dacă ai nevoie de ajutor cu numărarea macro-nutrienților și caloriilor, vezi aici Calculatorul de Calorii 3. Antrenarea intensă a mușchilor  preferabil cu greutăți Menținerea stimulului de antrenament e principalul factor care determină păstrarea masei musculare atunci când slăbești.

Mușchii ar trebui antrenați cu aceeași intensitate pentru a semnaliza nevoia menținerii lor. Altfel, corpul îi vede ca pe un cost metabolic inutil și renunță la ei. Forța relativă e cel mai bun indicator cum să pierzi grăsimea dolofană dezvoltării musculare, iar dacă mușchii nu ridică la intensitate maximă, consecința e pierdere musculară.

  1. Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid - Myprotein Blog
  2. Corp subțire
  3. Pierdere în greutate amarillo
  4. Va arde post grăsimea din burtă
  5. Наконец Стратмор поднял усталые глаза на Сьюзан.

De aceea, la slăbit scopul antrenamentelor e menținerea sau chiar creșterea forței. Conform lui Lyle McDonald, frecvența și volumul pot fi reduse chiar și cu două treimi atâta timp cât intensitate greutatea de pe bară rămâne aceeași.

cum să pierzi grăsimea dolofană

Dacă vezi că forța ta are de suferit atunci când slăbești, încearcă să reduci numărul de seturi dar să menții numărul de repetări și greutățile folosite.

Antrenamentele cu greutăți sunt recomandate chiar și pentru cei care nu mergeau la sală înainte de dietă pentru că începătorii întotdeauna cresc în masă musculară la deficit caloric. Și chiar dacă asta nu prea te interesează, antrenamentele cu greutăți îmbunătățesc rata metabolică și te ajută să arzi grăsime mai eficient. Numerele de mai jos sunt un bun punct de pornire pentru alimentația non-liniară: 23 calorii x masa ta în kg în zilele de odihnă 3 sau 4 zile pe săptămână 27 calorii x masa ta în kg în zilele de antrenament  nu mai mult de 4 zile pe săptămână 5.

CUM SCAP DE GRĂSIME?

Renunță la grabă. Nu căuta salvarea în viitor Până la urmă graba e motivul principal pentru care oamenii adoptă diete extreme și pierd masă musculară. Care e motivul pentru care vrei să slăbești așa de repede?

TOP 20 DE ALIMENTE, CARE ARD GRASIMILE ! / MANANCI SI SLABESTI ![HD] dietele mondiale de top

Ai impresia că nu ești destul de bun în momentul de față și atingerea corpului la care visezi o să-ți aducă fericirea pe care nu ai acum?

Atunci am vești proaste pentru tine: Nu atingerea țelului te face fericit ci schimbările care se petrec în interiorul tău pe parcursul drumului. Nu știu care e intenția pentru care vrei un corp fain dar crede-mă pe cuvânt că dacă l-ai obține doar pocnind din degete, viața ta ar rămâne la fel pentru că cum să pierzi grăsimea dolofană interior ai rămâne același.

cum să pierzi grăsimea dolofană

Ce te face atractiv pentru ceilalți e încrederea în sine născută din succese mici și repetate, nu abdomenul 6-pack. Fericirea e o alegere. Îl poți descărca de aici. Iar pentru un program complet de alimentație și antrenament pentru definire vezi Programul de Definire XO.

Tu ce zici de informația de mai sus? Ai ceva întrebări sau obiecții?

Sfaturi pentru a arde rapid grăsimea acasă Pastile de dieta fbx arzătoare de grăsimi dovedite cum funcționează. Ce trebuie sa mananci ca sa slabesti dimineata la pranz si seara există pastile dietetice care funcționează pastile pentru dieta obezitate.

Ai pierdut masă musculară în trecut cu diete extreme? Ne auzim în comentarii mai jos.