Cum se poate pierde rapid in greutate Depozitele de grasime nu sunt fixe

Pierde grăsime din partea inferioară a spatelui. Cum sa scapi in mod eficient de grasimea din jurul taliei? | Medlife

7 super alimente care te ajuta sa arzi grasimea de pe burta

Date: March 23, Author: Ciprian Dobrescu 0 Comments Toți cunoaștem pe cineva care vrea să se apuce să facă abdomene, ca să scape de burtă. Dacă lucrurile ar funcționa exact așa, atunci, undeva în lume, există cel puțin o persoană care are un abdomen perfect, dar în rest este grasă, pentru că a făcut doar abdomene… Evident, grăsimea se duce în mod egal de pe tot corpul dar, cum tu ai mai multă grăsime pe abdomen decât pe antebrațe procentual vorbindevident că vei vedea cum scade burtica.

O problemă spinoasă apare la cei care încep să facă de capul lor abdomene: de cele mai multe ori se trezesc cu dureri de spate, destul de convingătoare, astfel încât să-i țină departe de sală. Evident, vorbim despre abdomenele executate incorect.

Cum să reduci grăsimea inferioară a spatelui

Să vedem cum îți poți antrena abdomenul cât mai eficient și cât mai sigur. Alege exerciții care să-ți protejeze spatele inferior ,cum ar fi crunch-ul clasic, care îți ține spatele inferior lipit și la care poți adăuga greutăți — gantere ținute pe umeri sau disc la nivelul pieptului — evitând mișcările care implică șoldurile cum ar fi ridicarea picioarelor din culcat, sau din atârnat.

pierde grăsime din partea inferioară a spatelui intrarea corpului în modul de ardere a grăsimilor

Atenție, ridicarea picioarelor din culcat poate fi o sursă majoră de accidentări ale spatelui inferior. Mușchiul drept abdominal este doar pierde grăsime din partea inferioară a spatelui singur mușchi, care începe imediat de sub cutia toracică și se termină în zona pelvisului, iar mușchiul se va încorda dintr-un capăt în celălalt, nu pe bucăți. Pentru că dacă ar merge așa, ai putea să-ți dezvolți doar partea de jos a nu pot slăbi nhs, dacă ai vrea.

Or, așa ceva, pur și simplu nu se poate.

pierde grăsime din partea inferioară a spatelui cele mai bune tinute de slabit

Nu poți pierde grăsime doar din partea inferioara a abdomenului, pentru că, așa cum am arătat mai sus în articol, nu poți pierde grăsime dintr-o singură zonă. Nu poți lucra doar partea de jos a abdomenului, pentru că mușchiul abdomenului lucrează ca un tot unitar. Și asta încă de la naștere, când genetica a hotărât pentru tine.

pierde grăsime din partea inferioară a spatelui pierdere în greutate reală și bunăstare

După cum se vede din poza din dreapta, dreptul abdominal nu poate fi considerat în legătură directă cu picioarele, deci de ce ar trebui să facem ridicări de picioare pentru a lucra abdomenul?

Atunci când flexorii șoldului ridică picioarele, abdomenul intră și el în acțiune, dar doar ca mușchi stabilizator, și atât. Abordarea ta ar trebui să fie următoarea: 1.

Cum sa scapi in mod eficient de grasimea din jurul taliei?

Schimbă-ți dieta. Combină într-un mod inteligent aerobicul și antrenamentele cu greutăți.

Lucrează-ți abdomenul în zile neconsecutive, 15 — 20 de repetări pe set, 4 — 6 seturi pe antrenament, crescând progresiv rezistența. Geneticul tău joacă un rol important, la fel ca și posibilele probleme hormonale sau metabolice.

Dar asta nu trebuie să te împiedice să-ți atingi potențialul maxim.

Sa vedem care sunt cauzele depunerii stratului de grasime din jurul taliei, dar si cum il putem combate printr-un plan alimentar asociat cu exercitii fizice specifice. Care sunt cauzele depunerii de grasime in jurul taliei? Cauzele difera intre barbati si femei: in timp ce femeile sunt mai predispuse sa acumuleze straturi de grasime in jurul abdomenului datorita schimbarilor hormonale ce au loc lunar in pragul menstruatiei, pentru barbati este vorba despre o reducere a nivelului de testosteron care apare odata cu inaintarea in varsta. Insa in ambele cazuri un factor deosebit de important este stresul si nivelul de cortizol eliberat de organism ca raspuns in situatiile de stres contribuie la depozitarea straturilor de grasime in jurul taliei.

Îți doresc un antrenament eficient și sigur! Share this:.