11 trucuri care te ajuta sa arzi din depozitele de grasime pe tot parcursul zilei

Cum să stimulezi metabolismul pentru a arde grăsime

DORU Citeste in continuare despre metodele cele mai bune prin care iti poti imbunatati metabolismul, pentru ca acele kilograme nedorite sa stea departe de talia ta.

Regula de aur o cunosti: consuma mai putine calorii si fa mai mult sport, asa vei pierde kilogramele nedorite. Insa atunci cand acul cantarului se incapataneaza sa ramana blocat si nu reusesti sa scapi de acele cateva cum să stimulezi metabolismul pentru a arde grăsime pentru a ajunge la greutatea ideala, metabolismul tau are nevoie de un impuls.

Mici schimbari in stilul tau de alimentatie, pot fi biletul catre succes.

cum să stimulezi metabolismul pentru a arde grăsime

Iata cateva sugestii simple, ce provin de la experti de top, in urma studiilor recente: Mentine numarul de calorii ingerate la o valoare de peste calorii. Pare sa contrazica ceea ce ai auzit pana acum, insa mancand sub de calorii pe zi iti poti incetini procesul de slabire, dupa cum afirma dr. O femeie de 1. Bea ceai verde Conform unui studiu publicat in jurnalul Phytomedicine, ceaiul verde contine indeajuns de multi antioxidanti pentru a tine racelile departe si face minuni pentru metabolismul tau.

Exercitii pentru topirea grasimilor de pe abdomen ajută la dieta otc care funcționează

Cercetatorii sunt de parere ca  persoanele cu masa musculara, ard de calorii pe kilogram pe zi, comparativ cu 1 sau 2 calorii pe kilogram de grasime. Acest lucru suprima metabolismul deoarece nu vei pierde si caloriile suplimentare pe care masa musculara le arde.

Incearca sa ridici si greutati mai grele — cu miscari foarte lente — vei sti ca muschii tai lucreaza, atunci cand vei simti ca tremuri dupa doar cateva repetari. Cercetatorii de la Universitatea de Stat Wayne SUAau descoperit ca in timp ce organismul tau repara acei muschi suprasolicitati, slăbire asistență medicală llc tau este stimulat pana la 3 zile dupa antrenament.

Miscare, miscare, miscare!

Vezi cum poti arde mai multe grasimi

Studiile arata ca, daca te mentii in miscare pe durata intregii zile, iti stimulezi considerabil metabolismul. Din acest motiv, trebuie sa iti amintesti mereu sa urci pe scari in loc sa folosesti liftul,  si sa te ridici de pe scaun macar la interval de o ora. Mananca iarba de mare E bine cunoscut faptul ca ceaiul verde ajuta la arderea grasimilor, dar poate nu stiai ca miraculoasa planta verde-smarald, are aceleasi proprietati.

A fost demonstrat in teste pe animale, ca substanta numita fucoxantin, care da algelor culoare verde maronie, are efect anti-obezitate.

cum să stimulezi metabolismul pentru a arde grăsime

Intreaba doctorul daca iti poate recomanda fucoxantin sub forma de suplimente. Un studiu efectuat ina scos la iveala ca pacientii obezi care au inclus otetul in alimentatia zilnica, au inregistrat scadere in greutate, grasime corporala redusa si niveluri scazute a trigliceridelor.

Atunci cand consumi salate, dr.

  • Povești de succes cu pierderea în greutate mică
  • Pierdere în greutate pepsi zero
  • Șapte alimente care ard grăsimi şi stimulează metabolismul
  • 15 trucuri surprinzatoare prin care iti poti stimula metabolismul ! | Doru Dorobat
  • Accelerarea arderii grăsimilor — cum să faci să slăbeşti mai repede?
  • Maximizați pierderea în greutate înainte de a cântări
  • Arderea grăsimilor | aaeecom, cum funcționează capsulele de ardere a grăsimilor

Kulze recomanda sa folosesti ca dressing, o lingurita de ulei de masline si o lingura de otet. Grasimile sanatoase din uleiul de masline te vor face sa te simti satul pentru mai mult timp, iar otetul va ajuta la arderea grasimilor. Mergi la pescuit Acizii grasi omega-3, grasimile polinesaturate PUFA gasite in uleiul de peste, vor face minuni pentru metabolismul tau. Kulze recomanda sa consumi cat de mult peste precum somon, ton, sardine si pastrav.

13 MODALITĂŢI DE A ARDE GRĂSIMEA - Articole Blog

Somonul salbatic este cel mai bun, si il poti gasi congelat sau la conserva. Diversifica consumul caloric Daca ingerezi mereu acelasi numar de calorii, corpul tau se poate adapta prin scaderea ratei metabolice.

cum să stimulezi metabolismul pentru a arde grăsime

Cederquist recomanda sa incerci o dieta saraca in grasimi timp de 4 saptamani, urmata de 2 saptamani in care maresti usor consumul de proteine, grasimi si carbohidrati. Asigura-te doar ca saptamanile in care consumi mai multe calorii, sa nu fie ospaturi in toata puterea cuvantului.

cum să stimulezi metabolismul pentru a arde grăsime

Adauga doar cateva grame de proteina la fiecare masa si doua portii suplimentare de fructe si cereale pe zi. Consuma mai multe lactate Substanta numita Ribosida Nicotinamida NRcare se gaseste in lapte si alte produse lactate, ajuta la arderea grasimilor dupa cum afirma  Dr.

In studiile efectuate pe animale, suplimentele de NR reduc rata de obezitate, chiar si in cazul animalelor care sunt supuse unor diete bogate in grasimi. Adauga deci lapte in smoothie-uri, iar ca scădere în greutate și hipertensiune arterială opteaza pentru iaurt grecesc cu fructe.

cum să stimulezi metabolismul pentru a arde grăsime

Mananca pepene rosu Arginina, un amino acid care se gaseste in acest deliciu de vara, arde caloriile si previne depunerea grasimilor. Mult mai multe beneficii au iesit la cum să stimulezi metabolismul pentru a arde grăsime in urma acelui experiement: zaharul din sange moderat, masa musculara mai mare, mai multa grasime maro genul de grasime care arde calorii si divizare de nutrienti, ceea ce promoveaza castigul de masa musculara in defavoarea grasimii.

Consuma pepene rosu din belsug, include-l in bauturi si in salate de fructe. Alege organic Studiie sugereaza ca la cresterea dramatica a ratei obezitatii din ultimii ani, au contribuit si folosirea conservantilor alimentari, cunoscuti si ca obesogeni.

11 trucuri care te ajuta sa arzi din depozitele de grasime pe tot parcursul zilei - Andreea Raicu

Cercetarile nu au relevat cu exactitate modul in care acestia functioneaza, dar cercetatorii cred ca obesogenii afecteaza apetitul si metabolismul, cauzand tranformarea ceulelor in celule grase. Asa ca alege alimentele organice, de cate ori ai posibilitatea si evita fructele si legumele care contin cantitati mari de pesticide. Fa exercitii in intervale de intensitate Combinand intervalele de antenament rapid  — lent, iti ridici rata metabolica mai mult decat atunci cand faci un antrenament cardio constant.

Kristin McGee, antrenoare si intructoare de pilates, afirma ca rata metabilica va fi crescuta chiar si la o ora dupa antrenament. Un studiu efectuat in Australia a descoperit ca femeila care mergeau pe bicicleta in intervale de intensitate, au pierdut de 3 ori mai mult ingreutate, fata de cele care au mers pe bicicleta in ritm lejer constant.

Mai multe știri

Daca iti place sa mergi pe jos, poti merge normal timp de 1 sau 2 minute si apoi in ritm alert timp de 30 — 60 secunde. Repeta aceasta succesiune minute. Opteaza pentru cafeina E timplu sa mergi la cafenea! Un studiu publicat in Jurnalul de Psihologie si Comportament, arata ca bautorii de cafea au ritmul metabolic mai mare cu 16 procente, fata de cei care nu consuma cafea sau aleg variantele fara cafeina, deoarece aceasta substanta mareste ritmul inimii si stimuleaza sistemul nervos central.

Consuma cafea pe durata intregii zile, pentru a stimula metabolismul, insa asigura-te ca ultima ceasca va fi dupa-amiaza devreme, ca nu ai probleme cu somnul mai tarziu. Adauga gheata Exista dovezi care atesta ca daca bei apa cu gheata vei avea mici cresteri ale ratei metabolice.

Tinand cont ca organismul tau mentine o temperatura de baza in jurul valorii de 37 grade Celsius, corpul tau va arde calorii incercand sa te incalzeasca dupa ce ai bau apa rece. Ai nevoie de mai multe motive pentru a bea apa in fiecare zi? Mananca un mic dejun generos E timpul sa renunti la ovaz si lapte degresat.

In schimb, alege un mic dejun bogat in grasimi, care include oua si chiar o bucata de bacon.

cum să stimulezi metabolismul pentru a arde grăsime

Aceasta este recomandarea Dr. Molly Bray, autoarea unui studiu recent care arata ca o masa de dimineata bogata in grasimi iti va stimula metabolismul mai mult decat o masa saraca in grasimi si calorii.