Fă o programare!

Notați obiectivele de pierdere în greutate. Motivația pentru scăderea în greutate, exemple de motivare adecvată

Iată care sunt cele mai comune temeri notați obiectivele de pierdere în greutate stau la baza amânării deciziei de transformare radicală a corpului, a scăderii în greutate precum și câteva sfaturi despre cum să le depășești.

pierdere în greutate poliurie

Simți că tragi cu dintii de ține să te redresezi când te simți învinsă, poate dezamăgită, iar obiectivul tău de a pierde încă 10 kilograme dintr-o dată nu mai pare atât de important sau atât de urgent. Soluție: Fă o viziune clară asupra obiectivului tău. Care este obiectivul din spatele obiectivului?

De ce cântarul vă arată un număr mai mare și nu este vorba de grăsime Sâmbătă, Într-o zi vă urcați pe cântar și datorită numărului de pe ecran vă simțiți bine în pielea voastră, ziua vi se pare mai însorită și vă simțiți foarte bine.

Trebuie să meargi mai adânc decât obiectivul scăderii în greutate. Vrei să poți ține pasul cu copiii tăi?

poti sa slabesti in 5 luni

Vrei să fii cea mai bună metodă de a pierde în greutate permanent exemplu bun? Să nu mori de diabet de la o vârstă fragedă?

Vrei să ajungi o bătrânică energică care se bucură de nepoții ei și nu își chinuie familia zăcând la pat? Vrei să ai o sănătate de fier? Scrie pe o hârtie cât mai multe, recomand minim 20, chiar dacă va fi puțin greu, dar le găseșți sigur. Recunoaște efectele pozitive ale unei alimentațîi sănătoase în slăbit. Cum te face să te simți? Cum se aliniază acest lucru cu obiectivul obiectivele din spatele obiectivului de a slăbi?

Pierdere în greutate de 100 de kilograme peste 50

Privind mâncarea în această perspectivă te va ajuta să construieșți o relație respectabilă și sănătoasă cu alimentele. Acceptă-ți imperfecțiunile. Acestea sunt momentele în care înveți cel mai mult, mulțumește pentru ele! Încetează să te mai simți jenată de ce vor zice sau crede ceilalți despre ține. Atunci când îți vei traspune obiectivul de slăbit în cât mai multe arii ale vieții, vei conștientiza toate benefiiciile pe care le vei avea slăbind, iar asta îți va oferi energie și nerăbdare să ajungi acolo.

Iar dacă la toate acestea mai adaugi și plăcerea de a te transforma de la o zi la alta, de a deveni mai bună, atunci lipsa motivației va fi de domeniul trecutului.

Te simți vinovată și, în loc să revii mai bună, mai puternică, lași acest lucru, sau această scuză, să influențeze ce mânci pentru tot restul zilei, sau zilelor ce urmează, și trisatul se accentuează.

Motivația pentru scăderea în greutate, exemple de motivare adecvată

Soluție: Recunoaște că este o diferența uriașă între a mânca pentru a te hrăni și a mânca din plăcere, indiferent dacă încerci să slăbeșți sau nu. Crezi totuși în instinctele tale.

Pierdere în greutate de 4 kg în 3 luni

Dacă dorești cu ardoare ciocolată, mănâncă, nu te abține, fă-ți pofta până la capăt, nu te abține, simți că mai vrei, că mai poți, atunci mănâncă, dar când faci asta să fii conștientă. Gândește-te mereu ce îți oferă ciocolată, cum te face să te simți, ce amintiri ai din copilăriei când mâncai ciocolată, cum îți simți corpul acum când mănânci, dar la 30 de minute după, care este starea ta de spirit? Dacă vrei să slăbești, nu va trebui să te simți restricționată de la mâncare!

Profită de pofta pentru a exersa, pentru a experimenta, pentru a deveni mai bună. Un echilibru între o alimentație corectă și psihic este singură modalitate de a obține rezultate pe termen lung. Trișatul este o poftă pe care nu notați obiectivele de pierdere în greutate mai putut să o țîi în frâu pentru că are rădăcini putenice. Nu încerca să te lupți cu pofta ci să te folosești de ea. Doar așa vei putea atinge libertatea.

  • Adăugați în lista de dorințe Instalați Aplicația cu rețete scăzute de calorii este cel mai bun loc unde puteți găsi cele mai bune rețete de fitness.
  • Adere la diete, încărcați-vă fizic, dar pentru a obține figura perfectă ceva lipsește?

Teama de notați obiectivele de pierdere în greutate Aceasta nu este prima ta luptă împotriva kilogramelor în plus, de ce ar putea fi acum diferit? De notați obiectivele de pierdere în greutate să mai încerci? Soluție: Primul lucru pe care trebuie să-l faci este să recunoșți ceea ce nu a avut efect, și anume: urmatul unei DIETE. Trebuie să abordezi pierderea în greutate nu ca dietă, ci ca un proces. Trebuie să găsești un drum de mijloc, flexibil, pentru că tu ești responsabilă acum de nutrienții pe care îi dai corpului, de testele legate de pofte pe care alegi să le faci, de discuțiile tale interioare și așa mai departe.

În plus, nu te judeca! Suntem cei mai răi critici ai noștri. Sparge obiectivul mare în alte obiective mai mici pentru a identifica mai ușor progresul, cum ar fi să ai 2 fructe pe zi, să mănânci minim o salată, să iei în fiecare zi un mic dejun sănătos, și așa mai departe. Ai de gând să lași trecutul să te definească? Schimbă-ți gândirea după aceste recomandări și abordeaz-o într-un mod proaspăt, mai puțin agresiv. Gândul la pierderea în greutate înseamnă că trebuie să renunți la alimentele preferate și nu ești sigură dacă vei face acest sacrificiu final.

Soluție: Bun! E în regulă să îți placă mâncarea. Mâncarea poate fi și sănătoasă și al naibii de gustoasă! Da, e valabil chiar și pentru prăjituri! Din nou, și aici trebuie să acorzi atenție modului în care această te face să te simțiți, în special psihic.

Hipnoza pentru controlul greutatii - psihoterapie hipnotica

Trebuie să te gândești cum te poți răsfața altfel, cum poți să ai o relație mai frumoasă cu soțul, cum bare pentru a slabi găsi iubire, plăcere, răsfăț, acceptare în jurul tău? Cum ți le poți oferi chiar tu, fără să ai așteptări de la alții?

De ce cântarul vă arată un număr mai mare și nu este vorba de grăsime

Nu uita și aici să scoți restricțiile. Când scoți restricțiile, te vei relaxa atât fizic cât și psihic, și vei fi surprinsă că vei începe să iei decizii alimentare din ce în ce mai bune. Elimina restricțiile și vei începe să acorzi atenție rolului pe care îl joacă cu adevărat mâncarea în viața ta.

Ce se întâmplă dacă nu număr caloriile corect? Ce se întâmplă dacă nu mănânc suficienți carbohidrați? De unde să știu dacă e bine să mănânc alimentul x,y? Oare chiar e bine să mă infometez?

Care este concluzia?

Soluție: Cea mai bună dietă este cea care funcționează pe toate nivelurile. Singură modalitate de a ști cu adevărat dacă funcționează pentru tine, este să-ți permiți să-ți asculți înțelepciunea corpului și să ai încredere în tine. Știu, sună ciudat, dar este adevărat! Te simți constrânsă? Simți o urgență în corp? Cum îți simți stomacul la 15 minute notați obiectivele de pierdere în greutate masă? Cum este nivelul tău de energie?

  1. GNLD: Pentru o viata mai buna
  2. Margele în spatele urechilor pentru a pierde în greutate
  3. Cum să elimini grăsimea laterală pentru om
  4. Cele mai frecvente greșeli atunci când vă notați mesele și caloriile într-o aplicație Joi,
  5. Pierdere în greutate telford

Câștigi sau pierzi în greutate? Dar digestia ta? Te îmbolnăvești des? În timp, pierdem capacitatea de a avea încredere în propriile instincte, și este timpul să începem să ascultăm mai mult.

Sus - Dormiti suficiente ore. Cei mai multi dintre oameni au nevoie de ore de somn pe noapte. Totusi, cel mai bun mod de a sti daca sunteti odihniti, este de a observa nivelul de energie resimtit pe tot parcursul unei zile. Daca sunteti somnorosi dupa-amiaza sau seara, daca tanjiti dimineata sa mai dormiti inca o ora este clar ca trebuie sa prelungiti perioada de somn. Dupa ce ati stabilit care este numarul de ore de somn de care aveti nevoie pentru a fi odihniti.

De multe ori, oamenii simt ceea ce este potrivit pentru ei, dar nu își dau permisiunea să aibă încredere în aceste instincte. Ori poate chiar au răspunsul, știu concret care este, dar legătură emoțională cu mâncarea este atât de puternică încât o aleg pe ea, chiar dacă nu își asumă asta sau se mint pe ei înșiși. Frică de necunoscut Teama de necunoscut poate fi uneori foarte dificil de descris, deoarece această teamă nu este altceva decât un obstacol mental.

De cele mai multe ori, aceasta limitează capacitatea unei persoane de a atinge potențialul maxim în diferite domenii de viață, inclusiv transformarea și pierderea în greutate.

Generalitati

Soluții: Reamintește-ți de adevăratul risc. Dacă nu pierzi în greutate îți scurtezi durata de viață? Vei fi un exemplu prost pentru copii tăi?

pierderea de grăsime grăsime corporală cu o singură cifră

Îți crește riscul de diabet și alte probleme grave de sănătate? Pierzi oportunități? Te poți îndepărta de partenerul de viață, poate chiar să și divorțați?

cel mai bun mod de a debloat și a pierde în greutate

Poți scrie pe o hârtie riscurile la care te expui rămânând neschimbată, îți recomand Sigur le vei găsi. Vizualizează acum succesul! În mintea ta, imaginează-ți cum vei fi dacă iei decizia radicală de transformare și pierdere în greutate, ai avea atât de mult de câștigat!

Nu va mai fi un teren necunoscut, tu ai văzut totul, știi la ce să te aștepți, știi beneficiile, dacă închizi ochii le poți chiar și simți. Programul multidisciplinar de scădere ponderală Weslim te va ajuta să obții schimbarea pe care o dorești!