O rutină de antrenament echilibrată cu sfoară poate să vă ajute să pierdeți în greutate

Sărirea în ajutor în pierderea în greutate, Pierderea ușoară în greutate fără dietă. Cum să slăbești într-o săptămână fără să faci dietă acasă

Adăugați în lista de dorințe Instalați Pierdeți în greutate și luați-vă bine cu acest program de fitness pentru femei. Acest program de fitness pentru doamne se bazează pe celebra metodă de 7 minute. Faceți 12 exerciții intense în fiecare zi de numai 30 de secunde pe exercițiu.

sărirea în ajutor în pierderea în greutate o modalitate ușoară de a pierde grăsimea din spate

Făcând aceste exerciții pierzi în greutate și te în formă. Urmăriți progresul cu calculatorul IMC. Aplicația conține următoarele exerciții: 1. Jumping Jacks Pentru a executa Jumping Jacks, ridicați-vă drept cu picioarele împreună și brațele de-a lungul părții.

Beneficii pentru sănătate

Sari cu picioarele în parte, astfel încât să fie mai late decât șoldurile. În același timp, ridicați brațele în părțile de deasupra înălțimii umărului pentru a forma o stea.

Stați ușor pe picioare și mențineți genunchii aplecați. Expirați în timp ce săriți și inspirați în timp ce vă aduceți brațele și picioarele în poziția inițială.

Asezarea peretelui Faceți un perete așezat așezând o jumătate de metru în fața unui perete. Glisați-vă spatele pe perete până când șoldurile și genunchii se îndoaie la un unghi de 90 de grade. Țineți umerii, spatele și capul de perete. Push Up Ca poziție de pornire, vă aflați cu greutatea întinsă pe mâini și picioare.

Calculatoare

Corpul este drept, iar mâinile sunt așezate lățimea umărului unul de altul. Coborâți-vă corpul până când pieptul se apropie de podea și apoi reveniți la poziția inițială. Nu uitați să vă deplasați fără probleme, menținând activat mușchii de bază.

sărirea în ajutor în pierderea în greutate problemă ideală pentru pierderea în greutate

Crunch abdominal Culcați-vă pe spate, îndoiți-vă genunchii și așezați-vă mâinile pe partea laterală a capului. Pune-ți abdomenul și aplatizează-ți spatele inferior.

Ridicați omoplatele lent de pe podea. Expirați în timp ce ridicați, mențineți gâtul drept și bărbia în sus. Țineți câteva secunde.

sărirea în ajutor în pierderea în greutate cum slăbești pe adderall

Coborâți încet în timp ce abs-urile sunt contractate. Pune-te pe scaun Prindeți un scaun și poziționați-l astfel încât scaunul să fie îndreptat spre tine.

sărirea în ajutor în pierderea în greutate scăderea în greutate prin sănătatea intestinelor

Ridicați piciorul drept și așezați piciorul pe scaun. Ridicați piciorul stâng în sus, astfel încât să vă aflați pe scaun.

sărirea în ajutor în pierderea în greutate cât timp să pierzi 8 grăsimi corporale

Ține privirea drept în fața ta. Coborâți cu piciorul drept și apoi cu stânga. Repetați pe partea cealaltă. Echipa Stai în poziție verticală cu picioarele ferm pe podea, lățimea umerilor una de alta. Ține-ți spatele drept.

Sfaturi Decathlon, articole și informații din domeniul sportiv

Strângeți abs-ul în timp ce vă îndoiți genunchii. Extindeți-vă brațele în fața dvs. Coborâți-vă corpul până când coapsele sunt aproape paralele cu podeaua. Reveniți la poziția de pornire și repetați. Triceps se înmoaie Stai lângă canapea. Puneți mâinile pe marginea canapelei.

15 minute sunt necesare pentru a slăbi cu ajutorul corzii de sărit

Așezați picioarele de canapea. Îndoiți brațele, apăsați de capătul canapelei și așezați călcâiele pe podea cu picioarele drepte.

  • Nu mai așteptați, puneți-vă bascheții pentru a fi din nou în formă, coarda de sărit vă așteaptă!
  • Arte martiale Crossfit sau Bootcamp Intrați în antrenament de forță.
  • SARI DE FRâNGHIE PENTRU A PIERDE DIN GREUTATE: ESTE EFICIENT? - SĂNĂTATE -
  • De ce este recomandat săritul corzii pentru tonifierea abdomenului?
  • Pierderea în greutate în jurul osului gulerului

Îndoiți-vă până când se simte o ușoară întindere în piept sau umăr. Plank Mergeți în poziția pushup. Îndoaie coatele cu 90 de grade și lasă-ți greutatea să se odihnească pe antebrațe. Coatele ar trebui să fie direct sub umeri, iar corpul ar trebui să formeze un drept. Genunchii înalți alerga Efectuați o mișcare obișnuită de mers cu genunchii în sus în aer.

Asigurați-vă că picioarele dvs. Îndreptați degetele de la picioare înainte. Nu aterizați pe călcâiele picioarelor tale Lunge Sărirea în ajutor în pierderea în greutate a efectua un Lunge stai în poziție verticală, cu umerii la spate și bărbia în sus. Contractează-ți abs-urile!

sărirea în ajutor în pierderea în greutate pierdere în greutate în siguranță în 10 săptămâni

Mutați un picior înainte și coborâți șoldurile până când ambii genunchi sunt îndoiți la un unghi de 90 de grade. Sărirea în ajutor în pierderea în greutate genunchiul direct deasupra gleznei și asigurați-vă că celălalt genunchi nu atinge solul.

Mențineți greutatea pe călcâi în timp ce vă împingeți până la poziția de pornire. Împingeți și rotiți.