Cum să vă măsurați singur procentul de grăsime! - Blog de nutriție XXL

Măsurați pierderea de grăsime. Importanța procentului de grăsimi corporale și a pierderii în greutate

Pierderea de grăsime vs pierderea în greutate by Laura Dolson Share on Facebook Share on Twitter Importanța procentului de grăsime corporală Știați că doi oameni pot avea aceeași înălțime și greutate, dar procentaje foarte diferite de grăsime corporală? Știați că, pe măsură ce îmbătrânim, avem tendința de a obține grăsimi în jurul organelor noastre " grăsime viscerală " care nu pot fi detectate prin măsurarea "pliurilor de piele" sau chiar cu o scară?

Calculați procentul de grăsime: acestea sunt cele 7 moduri cele mai utilizate! Decembrie 8, Timp de citire: 11 minute Share on Facebook Share on twitter Distribuiți pe linkin Măsurați pierderea de grăsime fi găsit în sală în fiecare zi pentru a-ți perfecționa corpul. Pentru a realiza acest lucru, efectuați foarte multe antrenamente de forță, mențineți un program de antrenament strâns și urmăriți dieta toată ziua.

Pentru a verifica cum sunteți, puteți, bineînțeles, să vă măsurați circumferința musculară, să vă determinați greutatea și să urmăriți progresul dvs.

De fapt, faptul că are multe grăsimi în zona abdominală este puternic legat de boli precum diabetul de tip 2 și bolile de inimă. Din acest motiv, pierderea grăsimii din burtă are beneficii masive pentru sănătatea ta și te poate ajuta să trăiești mai mult. Grăsimea din burtă este de obicei estimată prin măsurarea circumferinței din jurul taliei tale.

Acest articol explică de ce ar trebui să vă calculați procentul de grăsime și în ce moduri puteți face toate acestea. Grăsimi: trebuie să știți acest lucru înainte de a judeca Pentru mulți culturisti, grăsimea este ceva pe care îl pierd cât mai mult posibil decât să fie bogat.

Cum să vă măsurați singur procentul de grăsime! - Blog de nutriție XXL

Dar nu-i așa? Sunt grăsimile rele prin definiție sau este bine dacă un anumit procent din corpul tău este format din grăsimi? Pentru a răspunde la aceste întrebări, va trebui să intrăm mai detaliat despre ce sunt grăsimile. În primul rând, ele sunt o sursă de energie. Grăsimile care nu sunt transformate imediat în energie arzător de grăsime cu scoarță de copac stocate în corpul nostru, astfel încât vom mai putea obține energie din acest lucru mai târziu.

Deci, puteți vedea de fapt grăsimea ca un fel de sursă de rezervă de energie. O a doua funcție a grăsimii este de a proteja organele importante din corpul nostru.

arsură de grăsimi sărind

Grăsimea din jurul organelor îi protejează împotriva șocurilor neașteptate, iar grăsimea de sub piele ne protejează corpul de frig. În cele din urmă, grăsimile sunt un material de construcție important în celule.

O membrană celulară este constituită parțial din grăsimi. Când construiți noi membrane celulare, grăsimile sunt necesare și trebuie să fie prezente în corpul vostru. Concluzia pe care o putem trage este că este important pentru o bună funcționare fizică ca o parte a greutății noastre corporale să fie formată din grăsimi. Această parte este, de asemenea, numită grăsime esențială.

Partea corpului nostru care nu este formată din grăsimi se numește masă corporală slabă. Măsurați pierderea de grăsime masă include oase, păr și mușchi.

Compoziția corpului și procentul de grăsime corporală

Unde este granița dintre un procent de grăsime sănătos și unul nesănătos? Deși ai nevoie de grăsime, poate avea consecințe dăunătoare dacă procentul tău de grăsime este prea mare.

scădere în greutate și t3 scăzut

Distribuția procentelor de grăsime sănătoase și nesănătoase este următoarea. Calculați-vă procentul de grăsime: cum faceți asta? Putem presupune că dvs. Procentul de grăsime este suficient de mare pentru a funcționa, dar nu vei trece atât de mult.

Dacă s-a dovedit a fi prea mare sau săracă în grăsimi, este mai bine să încredințați calculele unui calculator online.

Pentru a putea verifica acest lucru, puteți calcula procentul de grăsime. Am enumerat 7 metode utilizate în mod obișnuit pentru dvs. Vă explicăm fiecare metodă și vă spunem pe scurt ce avantaje și dezavantaje sunt asociate cu aceasta.

  • Pierderea în greutate cea mai bună metodă
  • Calculați procentul de grăsime: acestea sunt cele 7 moduri cele mai utilizate!
  • Vă modelează cafeaua slăbită
  • Pierde 70 de kilograme de grăsime
  • Importanța procentului de grăsimi corporale și a pierderii în greutate
  • Compoziția corpului și măsurarea procentului de grăsime corporală
  • Reguli de bază pentru pierderea de grăsimi - Victor Diaconescu

Metoda 1: Calculați procentul de grăsime în funcție de IMC, vârstă și sex Dacă nu aveți o bandă de măsură la mână, dar totuși doriți să vă faceți o idee despre procentul de grăsime, această metodă este un punct de plecare util.

Singurele date de care aveți nevoie sunt IMC indexul de masă corporalăvârsta și sexul dvs.

cum să pierzi excesul de grăsime din corp

Primul pas este să vă calculați IMC. Pentru a calcula acest lucru, vă păstrați înălțimea în metri și apoi împărțiți greutatea în măsurați pierderea de grăsime la acest număr. Apoi utilizați numărul din următoarea formulă, împreună cu vârsta și valoarea care corespunde sexului dvs. Pentru bărbați, valoarea de gen este 1, iar pentru femei este 0.

În tabelul prezentat mai sus, puteți verifica dacă valoarea dvs.

scădere în greutate cât va dura

Avantajele acestei metode Este o modalitate rapidă de a obține o indicație a procentului de grăsime. Această metodă nu costă nimic. Dezavantaje ale acestei metode Această formulă nu vă oferă un procent exact de grăsime.

pierderea în greutate a furtunilor de citokine

Este o estimare a procentului de grăsime, dar procentul dvs. Metoda 2: Calculați procentul de grăsime corporală cu calculatorul lui Hodgdon și Beckett Înmedicii Hodgdon și Beckett au elaborat o formulă pentru a calcula procentul de grăsime al cuiva.

Calculați procentul de grăsime: acestea sunt cele 7 moduri cele mai utilizate!

Au făcut asta pentru Marina SUA. Cu toate acestea, formula este mult mai complexă decât formula descrisă în metoda 1. Pentru a utiliza formula lui Hodgdon și Beckett, măsurați circumferința următoarelor părți ale corpului; Circumferința taliei tale: pentru bărbați aceasta este egală pe orizontală cu buricul și pentru femei în partea cea mai îngustă.

Este important să nu vă mențineți burta în timp ce măsurați. Circumferința gâtului: Așezați banda de măsurare chiar sub laringe și rulați-o ușor în față. De asemenea, femeile măsoară circumferința șoldurilor în cea mai mare parte.

SECRETUL PENTRU A ELIMINA GRASIMEA DE PE ABDOMEN - DietaJanina - 45 kg

Dacă ați măsurat circumferința diferitelor părți ale corpului, puteți introduce valorile în formule. Avantajele acestei metode Metoda este ușor de implementat, mai ales dacă utilizați un calculator online.

Dezavantaje ale acestei metode Procentul de grăsime calculat este doar o estimare a procentului de grăsime real. Metoda 3: Calculați procentul de grăsime printr-o măsurare a pliurilor pielii Cu o măsurare a pliurilor pielii, măsurați de fapt densitatea unui pli specific pielii. Principiul funcționează după cum urmează: apucați un pli de piele cu degetul mare și arătătorul și îl îndepărtați cu atenție de corp.

În acest fel, separați pielea de măsurați pierderea de grăsime care este sub piele. Apoi așezați pliul pielii la aproximativ 1 centimetru sub degetele perpendiculare pe pliul pielii și fixați-l.

6 moduri simple de a pierde grasimea de pe burta - Sanatatea Ta

Acum eliberați pliul pielii și citiți pe contor cât de gros este pliul pielii. Pentru o măsurare bună, repetați acest lucru de mai multe ori și luați scorul mediu al celor mai corespunzătoare măsurători. Acesta este scorul final. Pe baza acestor valori, vă puteți calcula procentul de grăsime utilizând calculatoare la îndemână. Măsurați pierderea de grăsime pot fi găsite pe internet.