Cum să slăbeşti la birou, în 45 de minute: exerciţii şi dietă

Cum să slăbești și să te încadrezi, Slabeste inteligent si eficient!

Aşa a fost creat antrenamentul la birou!

Gina Ragusa Nimeni nu vrea să audă asta, dar deși până acum, societatea i-a făcut pe oameni obsedați de slăbit, numai un doctor poate stabili dacă e o idee bună. Dar acum ajungem la: Și dacă îți urăști corpul și te simți gras și doctorul îți spune că ești sănătos și bine mersi? Cred că aici încep oamenii să facă experimente pe cont propriu.

Autor: Alexandra Necsoiu Multe persoane care lucrează opt ore pe zi la birou sau chiar mai mult, se confruntă cu problema gestionării timpului pentru a face mişcare, a slăbi sau pentru a se menţine în formă. Orele petrecute la birou îi fac pe mulţi dintre aceştia să nu dispună de timp să frecventeze sălile de sport, nici dimineaţa înainte de program şi nici seara, la sfârşitul acestuia, deoarece nu au siguranţa că-şi termină treaba în timp util pentru a ajunge la sală.

cum să slăbești și să te încadrezi

Specialiştii din industria fitness sunt conştienţi de programul încărcat al clienţilor şi încearcă să adapteze antrenamentele în funcţie de timpul pe care aceştia îl au la dispoziţie.

Aşa a luat naştere un nou mod de a face mişcare în doar 45 de minute, în pauza de prânz.

cum să slăbești și să te încadrezi

Flavius Ursachi, transformation coacha vorbit despre antrenamentul care poate fi efectuat în pauza de la prânz şi care, în mod normal, la sală se realizează pe muzică energizantă, în grup, îmbinând mai multe tipuri de exerciţii, fără aparate şi care au efecte benefice atât asupra siluetei, cât şi a sănătăţii. Bineînţeles, nelipsit este şi programul personalizat, cu sesiuni de cum să slăbești și să te încadrezi, astfel încât să înveţi cum să-ţi setezi targetul şi să nu renunţi atât de cum să slăbești și să te încadrezi la antrenament.

Tot ce trebuie să faci este să-ţi pregăteşti geanta se antrenament pe care să o ai în permanenţă la birou, care să conţină haine comode şi să optezi şi pentru o sală de sport din apropierea locului de muncă.

cum să slăbești și să te încadrezi

Dimineaţa, înainte de muncă, nu este o soluţie, din cauza şedinţelor matinale, a traficului dar şi a oboselii. Finalul de program este relativ aşa că este aproape imposibil de stabilit o rutină săptămânală.

Am ajuns la concluzia că cea mai bună metoda pentru cine are un astfel de program este să introducă un antrenament rapid, la prânz, în pauza de masă.

cum să slăbești și să te încadrezi

Este nevoie de un pic de planificare, dar este total realizabil şi chiar mai uşor decât ai crede. Primul lucru pe care trebuie să îl faci este să ai geanta de antrenament pregătită cu tine la birou şi să te îmbraci în haine mai comode, care nu necesită mare pregătire.

  • 5 pași pentru slăbire rapidă | Cum sa slăbești rapid - SKiN MedSpa
  • Ce să faci ca să slăbești peste zece kilograme ca mine și să fii și sănătos
  • Mănâncă dintr-o farfurie de desert Nu sunt doar mai colorate, ci şi mai mici, evident, ceea ce te va face să mănânci mai puţin fără să te simţi frustrat.
  • Are ca perioada ta să oprească pierderea în greutate

Cum să slăbeşti la birou: exerciţii Următorul pas este alegerea antrenamentului în urma căruia să reuşeşti să arzi un număr mai mare de calorii, dar să te şi încadrezi în timp, astfel încât să te întorci la birou.

Intensitatea exerciţiilor ajută organismul să ardă mult mai multe calorii. Dacă te antrenezi la intensitate ridicată, creezi un efect metabolic în organism care te ajută să arzi calorii şi după ce termini sesiunea propriu-zisă. Studiile arată că un antrenament HIIT de doar 15 minute are acelaşi efect ca un antrenament de intensitate redusă de 60 de minute.

Cate calorii ar trebui sa consumi pe zi pentru a scapa de kilogramele in plus

În 30 de minute de antrenament HIIT poţi să arzi pana la calorii. Datorită efectului metabolic, organismul tău va mai arde alte de calorii suplimentare până seara, pentru refacere.

cum să slăbești și să te încadrezi

Cum să slăbeşti la birou: dietă Bineînţeles, pentru rezultate vizibile este nevoie şi de o alimentaţie corectă. Uită de covrigeii sau pizza pe care obişnuiai să le consumi în pauza pe masă, la birou şi concetrează-te asupra meselor sănătoase, bogate ăn proteine şi carbohidraţi. Atunci când faci mişcare, automat devii mult mai conştient la alimentaţie şi faci alegeri mai bune. După antrenament este bine să ai o masă care sa conţină o porţie de proteine, o portie de carbohidraţi sănătoşi şi legume sau salată.