Rețeta și pierderea în greutate: pilaf ușor

Se amestecă prăjit pentru pierderea în greutate, ce pastile sunt bune pentru slabit

Deși nu vă poate stimula metabolismul și arde singur grăsimea din burtă, poate deveni o parte a unei diete sănătoase și să promoveze pierderea în greutate sănătoasă. Ghimbirul ar putea să îți reducă pofta de mâncare, ceea ce înseamnă că poți mânca mai puțin și totuși să te simți plin. Pentru a încerca să-ți reduci pofta de mâncare, bea câte o cană cu apă de ghimbir sau ceai înainte de fiecare masă. Ghimbirul poate adăuga, de asemenea, multă aromă mâncărurilor savuroase.

Pentru 1 kilogram 0,45 kg de somon, combinați o bucată de ghimbir lungă de 5 se amestecă prăjit pentru pierderea în greutate 5 cm de ghimbir cu 5 căței de usturoi, lingura 7,4 ml de sos de soia, o lingură 7,4 ml de sos de stridii, 1 lingură 15 ml de miere, 1 linguriță 4,9 ml de ulei de susan și un vârf de sare și piper într-un bol.

se amestecă prăjit pentru pierderea în greutate

Turnați marinata peste somon și coaceți-l se amestecă prăjit pentru pierderea în greutate cuptor la ° C la ° F timp de 15 minute. Serviți somonul cu o salată pentru a adăuga câteva legume în masă. Lăsați legumele prăjite în ghimbir și sirop de arțar pentru un preparat secundar aromat. Tăiați 6 kg de legume 2,7 kg în bucăți pătrate de 1 inch 2,5 cm. Aruncați legumele într-o combinație de ceașcă ml de ulei de măsline, ceașcă 79 ml de sirop de arțar, o bucată de ghimbir lungă de 5 cm 2 cm de ghimbir, plus o cantitate de sare, piper și nucșoară.

se amestecă prăjit pentru pierderea în greutate

Prăjiți legumele pe o foaie de copt într-un cuptor la ° C ° F timp de 30 de minute. Faceți cupe de salată inspirate din Hawaii cu sos de ghimbir. Pentru a face sosul de ghimbir, combinați ceașcă ml de miere, ceașcă ml de sos de hoisin, ceașcă 59 ml de sos de soia, ceașcă 59 ml de ketchup, 4 căței de usturoi, o bucată de ghimbir lungă de 10 cm 4 cm și 1 linguriță 4 g de pulbere chineză cu cinci mirodenii.

Adăugați sosul la 4 kilograme 1,8 kg de carne de porc trasă și serviți porții mici pe frunzele de salată Bibb. Congelați orice carne rămasă pentru a se încălzi mai târziu pentru o masă rapidă.

Folosiți ghimbir proaspăt în pansamentul de casă pentru salate. Pentru un pansament rapid și ușor de ghimbir, combinați 3 cuișoare se amestecă prăjit pentru pierderea în greutate usturoi tocate, o bucată de ghimbir tocată de 2 inci 5.

se amestecă prăjit pentru pierderea în greutate

Agitați bine borcanul pentru a combina ingredientele. Este posibil să fie nevoie să încălziți amestecul aproximativ un minut în cuptorul cu microunde pentru a dizolva mierea.

Adăugați ghimbir în supa pentru a da o lovitură în plus.

Pierde greutate cu aceste retete gustoase se amestecă-prăji → Community

Adăugați linguriță g de ghimbir într-un vas complet de supă în timp ce îl gătiți. Ghimbirul proaspăt adaugă un gust plin de gust la supa de tăițe de pui sau curcan, supa de dovlecei de butternut sau supele de inspirație asiatică. Se amestecă legumele în sos de ghimbir pentru o masă de săptămână. Amestecați să prăjiți orice legume aveți la îndemână într-un sos preparat cană 59 ml de sos de soia, 1 lingură 15 ml de oțet de orez, 1 lingură 15 ml de miere, 3 căței de usturoi tocate și 1 lingură 15 g de ghimbir ras.

Adăugați fulgi de ardei roșu dacă vă place mai multă căldură. Adăugați o proteină slabă la alegere pentru un amestec mai prăjit. Încercați tofu, piept de pui sau curcan măcinat. Adăugați ghimbirul în suc sau smoothie-uri de casă pentru a le oferi o aromă proaspătă.

se amestecă prăjit pentru pierderea în greutate

Dacă vă preparați sucul proaspăt stors sau vă amestecați smoothie-urile, încercați să adăugați un pic de ghimbir. Pentru o singură porție, începe cu o bucată de aproximativ 1 cm 2,5 cm se amestecă prăjit pentru pierderea în greutate și folosește mai mult sau mai puțin în funcție de cât timp îți pierde în greutate suflând vântul aroma. Bea apă cu ghimbir sau ceai Grătar sau felie subțire de ghimbir proaspăt în apă clocotită.

ce pastile sunt bune pentru slabit

Folosiți o bucată de rădăcină de ghimbir cu o lungime de 5,1 cm pentru fiecare 2 căni ml de apă pe care o utilizați. Cu cât sunt mai mici bucățile de ghimbir, cu atât va fi mai aromată apa, astfel încât grătarul ghimbirului va face cea mai aromată apă.

Dacă găsiți aroma de ghimbir să fie prea puternică în această rețetă, încercați să reduceți cantitatea de ghimbir pe care o utilizați și să o lăsați în bucăți mai mari. Cel mai bine este să bei apă cu ghimbir cât este proaspătă, așa că nu o faceți în loturi mari. Faceți numai ceea ce veți bea în zile.

Adăugați suc de lămâie, turmeric, piper negru sau cayenne pentru mai multă aromă. Sucul de lămâie poate echilibra condimentele ghimbirului proaspăt și poate face o băutură mai aromată.

Tăiați o lămâie în felii subțiri și adăugați-o în apa clocotită ca să se abulească cu ghimbirul. Turmericul adaugă proprietăți antiinflamatorii și antioxidante apei tale.

se amestecă prăjit pentru pierderea în greutate

Adăugați o liniuță în timp ce ghimbirul este abrupt. Pentru a echilibra aroma, adăugați o linie de piper negru sau cayenne. Fierberea ghimbirului în apă clocotită atrage cea mai bună aromă a ghimbirului.

Scoateți din apă bucățile solide de ghimbir. Puteți bea apa imediat cât este fierbinte sau puteți aștepta până se răcește, dacă doriți. Adăugați puțină miere dacă nu puteți bea ceai de ghimbir neindulcit. În timp ce ceaiul sau apa de ghimbir neindulcit este cel mai sănătos, are și o aromă puternică.

Dacă nu îți place aroma fără puțină dulceață, încearcă să adaugi 1 linguriță 4,9 ml de miere în ceașcă.

se amestecă prăjit pentru pierderea în greutate

Folosiți-l cu scârbă dacă încercați să înlocuiți băuturile zaharoase cu ceai de ghimbir. Hidratează-te cu apă de ghimbir mai degrabă decât cu sodă sau cu alte băuturi zaharoase. Deși apa de ghimbir nu vă poate schimba metabolismul și nici nu poate arde calorii de unul singur, este o alternativă sănătoasă la băuturile pline de calorii precum soda.

De asemenea, vă menține hidratat, la fel ca apa simplă. Mâncați alimente sănătoase și faceți exerciții fizice Mâncați porții mai mici la mese pentru a pierde în greutate. Ghimbirul îți poate reduce în mod natural pofta de mâncare.

Asigurați-vă că vă reduceți dimensiunile porțiunilor dacă doriți să vedeți rezultate din pierderea în greutate din consumul de ghimbir. Consultați-vă cu un medic sau nutriționist pentru a găsi un echilibru sănătos.

Cum să mănânci ghimbir pentru pierderea în greutate

Obține 5 porții de fructe și legume pe zi. Mâncați o varietate de fructe și legume în fiecare zi pentru a obține cele mai multe beneficii pentru sănătate. Încercați să mâncați cel puțin o porție de verzi cu frunze, în fiecare zi, precum și câteva porții de legume și fructe crude.

Exercițiu pentru 30 de minute pe zi, 5 zile pe săptămână. Ridicați-vă ritmul cardiac și transpirați de 5 ori pe săptămână pentru a vedea pierderea constantă în greutate. Faceți exerciții cardio de cel puțin 3 ori pe săptămână și antrenamentele de forță de două ori pe săptămână. Dacă efortul este prea intens, încercați să mergeți pentru o plimbare de 30 de minute în fiecare zi.

Ghimbirul poate provoca arsuri la stomac, indigestie sau constipație dacă consumi prea mult.

Tăiați ceapa în bucăți de dimensiuni medii. Gresați tigaia.

Reduceți cantitatea de ghimbir mâncați dacă observați unul dintre aceste simptome. Vezi si.