6 moduri simple de a pierde grasimea de pe burta - Sanatatea Ta

Pierderea de grăsime din burtă

Varsta si mostenirea genetica pot contribui la acumularea grasimii la nivelul burtii Greutatea este determinata in mare masura de modul in care echilibrezi caloriile pe care le consumi cu energia pe care o arzi.

De fapt, faptul că are multe grăsimi în zona abdominală este puternic legat de boli precum diabetul de tip 2 și bolile de inimă. Din acest motiv, pierderea grăsimii din burtă are beneficii masive pentru sănătatea ta și te poate ajuta să trăiești mai mult. Grăsimea din burtă este de obicei estimată prin măsurarea circumferinței din jurul taliei tale. Acest lucru se poate face cu ușurință acasă cu o bandă simplă.

Daca mananci prea mult si faci prea putina miscare, cel mai probabil vei lua in greutate, acumuland inclusiv mai multa grasime in jurul abdomenului. Varsta si mostenirea genetica sunt doi factori de risc pe care nu-i putem modifica.

pierderea de grăsime din burtă scădere în greutate dintr-o dată

Cu toate acestea, un raport pierderea de grăsime din burtă intre caloriile consumate si grasimile arse ajuta la prevenirea cresterii in greutate, in ciuda varstei si mostenirii genetice. Procesul de imbatranire joaca un rol important in acumularea grasimii abdominale. Pe masura ce inaintezi in varsta, pierzi masa musculara, in special daca nu esti activ fizic.

Docbook Știați că: Toată lumea are grăsime pe abdomen, chiar și cele mai slabe persoane?

Pierderea masei musculare scade viteza cu care organismul consuma caloriile, ceea ce poate ingreuna efortul de a mentine o greutate sanatoasa. Conform expertilor americani, din cauza acestei pierderi a masei musculare, un barbat in varsta de 50 de ani are nevoie de aproximativ de calorii pe zi mai putin decat un barbat de 30 de ani. Necesarul zilnic de calorii depinde de varsta, greutate si nivelul de activitate fizica al fiecarui barbat.

pierderea de grăsime din burtă pierderea de grăsime grăsime corporală cu o singură cifră

In medie, un barbat activ cu varsta cuprinsa intre 30 si 50 de ani are nevoie de 2. Mostenirea genetica.

La pachet Grăsimea din burtă în zona abdominală superioară este o sursă comună de frustrare. Toate crengile și scândurile din lume pot consolida mușchii din acea zonă, dar s-ar putea să rămână un strat de grăsime. O combinație de genetică, factori de stil de viață și dieta determină locul în care corpul tău păstrează excesul de grăsime.

Genele pot contribui la cresterea riscului de suprapondere sau obezitate. In plus, acestea joaca un rol important in zonele in care organismul stocheaza grasimea.

pierderea de grăsime din burtă saptamana retragere de slabire

Alcoolul contribuie la formarea burtii Consumul in exces de alcool, nu numai bere, asa cum crede majoritatea oamenilor, poate favoriza acumularea pierderea de grăsime din burtă abdominale. Si asta pentru ca alcoolul contine calorii. De aici, sfatul nutritionistilor de a consuma alcool cu moderatie.

6 MODURI SIMPLE DE A PIERDE GRĂSIMEA DIN BURTĂ, BAZATĂ PE ȘTIINȚĂ - FITNESS -

Dar ce inseamna moderatia cand vine vorba de alcool? In cazul barbatilor in varsta de 65 de ani sau mai tineri, consumul moderat de alcool inseamna maximum doua portii de alcool pe zi, in timp ce barbatilor cu varste peste 65 de ani li se recomanda o portie de alcool pe zi.

pierderea de grăsime din burtă puteți slăbi cu eutirox

O portie de alcool inseamna ml de vin, ml de bere sau 45 ml tarie. In plus, barbatii pot pierde mult mai usor in greutate decat femeiledeoarece au un procent mult mai mare de muschi si, astfel, ard mult mai multe calorii, daca vor practica sport.

pierderea de grăsime din burtă slăbește a devenit mai mare

Iti poti tonifia muschii abdominali cu abdomene sau alte exercitii abdominale specifice, insa tine minte ca este nevoie sa combini exercitiile fizice cu dieta pentru a scapa de grasimea de pe burta. Scapa de burta urmand pasii urmatori: Urmeaza o dieta sanatoasa. Include in alimentie mai multe fructe, legume si cerealele integrale.

5 tabieturi de inclus în dieta zilnică dacă vrei să scapi de grăsimea de pe abdomen

Alege surse slabe de proteine, cum ar fi pestele si produsele lactate cu un continut scazut de grasimi. Limiteaza consumul de grasimi saturate, gasite in carne si produse lactate bogate in grasimi, cum ar fi branza si untul.

De asemenea, limiteaza consumul de carne procesata si alege in schimb cantitati moderate de grasimi mononesaturate si polinesaturate - gasite in peste, nuci si anumite uleiuri vegetale.

Pastreaza portiile sub control. Chiar si atunci cand faci alegeri sanatoase, poti consuma mai multe calorii.

Cum îți pierzi grăsimea din burtă

De aceea este important sa reduci dimensiunile portiilor. Inlocuieste bauturile care contin zahar cu apa sau bauturi cu indulcitori artificiali Fa miscare zilnic.

  1. 5 tabieturi de inclus în dieta zilnică dacă vrei să scapi de grăsimea de pe abdomen
  2. Grasimea de pe burta – mai periculoasa decat poti crede | kok.ro
  3. Linia de jos Pierderea grăsimii abdominale sau grăsimea din burtă este un obiectiv obișnuit de pierdere în greutate.
  4. Cum să-mi ard grăsimile în jurul șoldurilor mele

Majoritatea adultilor sanatosi sunt incurajati sa practice miscare de intensitate moderata, cum ar fi mersul pe jos, timp de cel putin de minute pe saptamana sau miscare intensa, cum ar fi alergatul, timp de cel putin 75 de minute pe saptamana. In plus, sunt recomandate si exercitii pentru forta si masa musculara cel putin de doua ori pe saptamana.

Eliminarea burtii necesita efort si multa rabdare.

pierderea de grăsime din burtă cafea care cauzează pierderea în greutate

Pentru a pierde excesul de grasime de pe burta si pentru a mentine rezultatele obtinute timp indelungat alege un program de fiind pierdere în greutate fericită lent si constant.