Exerciții în piscină pentru pierderea în greutate: frumos, util, eficient

Pierdeți în greutate pe spatele șoldurilor

Adăugați în lista de dorințe Instalați Pierdeți în greutate și luați-vă bine cu acest program de fitness pentru femei.

Acest program de fitness pentru doamne se bazează pe celebra metodă de 7 minute. Faceți 12 exerciții intense în fiecare zi de numai 30 de secunde pe exercițiu. Făcând aceste exerciții pierzi pierdeți în greutate pe spatele șoldurilor greutate și te în formă. Urmăriți progresul cu calculatorul IMC.

Aplicația conține următoarele exerciții: 1.

Exerciții în piscină pentru pierderea în greutate: frumos, util, eficient - Genunchi

Jumping Jacks Pentru a executa Jumping Jacks, ridicați-vă drept cu picioarele împreună și brațele de-a lungul părții. Sari cu picioarele în parte, astfel încât să fie mai late decât șoldurile. În același timp, ridicați brațele în părțile de deasupra înălțimii umărului pentru a forma o stea.

Stați ușor pe picioare și mențineți genunchii aplecați.

Expirați în timp ce săriți și inspirați în timp ce vă aduceți brațele și picioarele în poziția inițială. Asezarea peretelui Faceți un perete așezat așezând o jumătate ciorapi de slăbire Japonia metru în fața unui perete.

DE CE IAU ÎN GREUTATE CHIAR DACĂ FAC SPORT?

Glisați-vă spatele pe perete până când șoldurile și genunchii se îndoaie la un unghi de 90 de grade. Țineți umerii, spatele și capul de perete. Push Up Ca poziție de pornire, vă aflați cu greutatea întinsă pe mâini și picioare. Corpul este drept, iar mâinile sunt așezate lățimea umărului unul de altul. Coborâți-vă corpul până când pieptul se apropie de podea și apoi reveniți la poziția inițială.

Nu uitați să vă deplasați fără probleme, menținând activat mușchii de bază. Crunch abdominal Culcați-vă pe spate, îndoiți-vă genunchii și așezați-vă mâinile pe partea laterală a capului. Pune-ți abdomenul și aplatizează-ți spatele inferior. Ridicați omoplatele lent de pe podea. Expirați în timp ce ridicați, mențineți gâtul drept și bărbia în sus. Țineți câteva secunde. Coborâți încet în timp ce abs-urile sunt contractate. Pune-te pe scaun Prindeți un scaun și poziționați-l astfel încât scaunul să fie îndreptat spre tine.

Sfat 1: Cum să pierdeți greutatea în șolduri

Ridicați piciorul drept și așezați piciorul pe scaun. Ridicați piciorul stâng în sus, astfel încât să vă aflați pe scaun. Ține privirea drept în fața ta. Coborâți cu piciorul drept și apoi cu stânga. Repetați pe partea cealaltă. Echipa Stai în poziție verticală cu picioarele ferm pe podea, lățimea umerilor una de alta.

Pierdeți în greutate pe spatele șoldurilor spatele drept.

Exerciții în piscină pentru pierderea în greutate: frumos, util, eficient

Strângeți abs-ul în timp ce vă îndoiți genunchii. Extindeți-vă brațele în fața dvs.

pierdeți în greutate pe spatele șoldurilor

Coborâți-vă corpul până când coapsele sunt aproape paralele cu podeaua. Reveniți la poziția de pornire și repetați. Triceps se înmoaie Stai lângă canapea. Puneți mâinile pe marginea canapelei.

pierdeți în greutate pe spatele șoldurilor

Așezați picioarele de canapea. Îndoiți brațele, apăsați de capătul canapelei și așezați călcâiele pe podea cu picioarele drepte.

pierdeți în greutate pe spatele șoldurilor

Îndoiți-vă până când se simte o ușoară întindere în piept sau umăr. Plank Mergeți în poziția pushup. Îndoaie coatele cu 90 de grade și lasă-ți greutatea să se odihnească pe antebrațe.

Coatele ar trebui să fie direct sub umeri, iar corpul ar trebui să formeze un drept. Genunchii înalți alerga Efectuați o mișcare obișnuită de mers cu genunchii în sus în aer. Asigurați-vă că picioarele dvs. Îndreptați degetele de la picioare înainte. Nu aterizați pe călcâiele picioarelor tale Lunge Pentru a efectua un Lunge stai în poziție verticală, cu umerii la spate și bărbia în sus.

Contractează-ți abs-urile!

Mutați un picior înainte și coborâți șoldurile până când ambii genunchi sunt îndoiți la un unghi de 90 de grade. Țineți genunchiul direct deasupra gleznei și asigurați-vă că celălalt genunchi nu atinge solul. Mențineți greutatea pe călcâi în timp ce vă împingeți până la poziția de pornire. Împingeți și rotiți.