Introducere

Studiu de întreținere a pierderii în greutate, 🏥 Studii de stimulente bănești pentru pierderea în greutate 2020

Conținutul

    Abstract Obiectiv: Pentru a investiga dacă efectele asupra pierderii în greutate și asupra reducerii factorului de risc cardiometabolic a două intervenții tehnologice mediate de stilul de viață timp de 15 luni într-un studiu de translație pe bază de îngrijire primară s-au menținut la 24 de luni adică la 9 luni după terminarea intervenției. Proiecta: Acest studiu a analizat datele dintr-o extindere de urmarire a participantilor la E-LITE initiala evaluarea interventiilor stilului de viata pentru a trata risc crescut de cardiometabolic in asistenta primara - studiu controlat randomizat, care a demonstrat eficacitatea a doua adaptate Programul de prevenire a diabetului zaharat DPP intervenții în stilul de viață în comparație cu asistența primară obișnuită. Intervențiile au furnizat un tratament de pierdere a greutății comportamentale de către antrenori sau un DVD auto-direcționat, folosind același curriculum de 12 săptămâni, urmat de alte 12 luni de contact cu autocarul mediate de tehnologie și sprijin de auto-monitorizare.

    Un nou studiu arată că exercițiul depășește dieta când vine vorba de pierderea în greutate - Frumuseţe - Cuprins: Când vine vorba de pierderea în greutate, sa pus un mare accent pe curățarea dietelor noastre.

    Și are sens!

    • Povestea provine dintr-un proces care a investigat dacă oferirea oamenilor de un stimulent financiar pentru a pierde în greutate a avut vreun efect asupra pierderii în greutate.
    • 🏥 Studii de stimulente bănești pentru pierderea în greutate
    • Intervențiile au fost de zi cu zi auto-cântărire și feedback-ul de mesagerie text singur de control sau combinate cu un stimulent loterie sau un stimulent direct.

    Ceea ce mâncăm a devenit inextricabil legat de faptul dacă suntem sau nu capabili să lăsăm kilograme nedorite - să aducem diete precum keto, Whole Mulți dintre noi au auzit, de asemenea, zicala "nu poți să exersezi o dietă nesănătoasă" mereu și din nou, și ca rezultat, ne-am schimbat accentul de la fitness la alimentație.

    Dar acesta este cu adevărat cel mai bun mod de a pierde în greutate și de a păstra?

    Abstract Obiectiv: Menținerea pierderii în greutate reprezintă o provocare majoră în tratamentul obezității.

    Potrivit celor mzt slăbit bula recente cercetări, s-ar putea să nu fie. Un nou studiu de la Universitatea din Colorado Anschutz Health and Wellness Center a constatat că exercițiul a fost mai eficient decât dieta pentru persoanele care încearcă să-și mențină pierderea în greutate.

    În mod specific, studiul a arătat că "administratorii de pierdere în greutate se bazează Studiu de întreținere a pierderii în greutate activitatea fizică pentru a rămâne în echilibrul energetic mai degrabă decât restricția cronică a aportului alimentar pentru a evita recâștigarea în greutate".

    pierd perioade de greutate

    Cu alte cuvinte, studiul a aratat ca succesorii de succes care au pierdut in greutate definiti in studiu ca indivizi care mentin o greutate corporala redusa de 30 de kilograme sau mai mult timp de peste un an au consumat o cantitate similara de calorii pe zi ca indivizii supraponderali, dar au evitat greutatea recâștiga prin adăugarea la niveluri ridicate de activitate fizică.

    Acest studiu se refera la intrebarea dificila de ce atat de multi oameni se lupta pentru a mentine greutate de pe o perioada lunga de timp, spune Danielle Ostendorf, un coleg post-doctoral la Centrul de Sanatate si Wellness Center CU Anschutz.

    pierde grăsime pe părți

    Prin furnizarea de dovezi ca un grup de mentinatoare de succes pierdere in greutate angajate in niveluri ridicate de activitate fizica pentru a preveni recuperarea greutatii - mai degraba decat restrictionarea cronica a consumului lor de energie - este un pas inainte pentru a clarifica relatia dintre exercitiu fizic si pierdere in greutate de intretinere.

    În timp ce acest studiu nu este o trecere liberă pentru ca noi să mâncăm tot ceea ce vrem noi este un alt motiv pentru a ne muta mai mult corpul și să ne îngrijorăm mai puțin despre calorii. Aceste constatări subliniază valoarea exercițiilor fizice care ne ajută să realizăm obiective legate de greutate - și, pe lângă acestea, beneficiile mentale și fizice ale exercițiilor fizice sunt un motiv suficient pentru a ne menține corpul în mișcare.

    Căutați antrenament pentru inspo? Încercați aceste cinci exerciții ușoare pe care le puteți face oriunde, sau această încălzire de cinci minute pentru prevenirea rănilor.

    Recomandat Articole Interesante.

    modalități ieftine să slăbească