Cum scapi de grăsime pe spate, oblici și botul superior

Pierde grăsime pe oblici

  • Cum de a pierde rapid burta
  • Cum poti Scapa de Aripioare si de Grasimea de pe Solduri

Zonele precum partea inferioară a spatelui, șoldurile și oblicele pot fi deosebit de problematice, în special dacă aveți un pierde grăsime pe oblici de corp care tinde să se împacheteze cu grăsime în jurul mijlocului.

Antrenamentul regulat de forță cardio și de forță a întregului corp te va ajuta să arzi excesul de calorii care duce la creșterea grăsimii și să îți revigoreze metabolismul pentru a-ți crește capacitatea corpului de a lupta cu grăsime. Pierdere de grăsime: Ce trebuie să știți Pierderea de grăsime poate fi complicată.

Depinde de individ — de genetica, sexul său, tipul de corp, stilul de viață și alți factori.

adderall 10mg ir pierdere în greutate

Însă premisa de bază este că îți pui grăsimea consumând mai multe calorii decât arzi într-o zi, iar pentru a pierde grăsime trebuie să inversi ecuația. Reducerea aportului caloric și arderea mai multor calorii prin exerciții fizice ar trebui să provoace pierderi de grăsime din spate, oblici și partea superioară.

Cu toate acestea, cât de repede se produce pierderea de grăsime din anumite zone ale corpului este imprevizibil.

pot sa slabesc la 59 de ani

Nu puteți viza o zonă a corpului pentru a pierde grăsime. Dacă creați deficitul de calorii necesar pentru pierderea în greutate, veți pierde grăsime. Dar este posibil să vină de pe față și din brațe, și din zonele cu încăpățânare problemă mai târziu.

In acest articol am sa-ti arat ce dieta sa tii si ce exercitii sa faci pentru a scapa de aripioare si a topi toata grasimea incapatanata de pe solduri si spatele inferior. Dar stai: Toti cunoscatorii in materie de fitness stiu ca "nu exista slabire zonala"… …nu?

Citește pierde grăsime pe oblici Cum se aplatizează zona abdomenului inferior la femei Faceți mai multe Cardio Cardio este cheia pentru pierderea de grăsime. Te ajută să creezi deficitul de calorii necesar, deoarece arde calorii în timp ce îl faci.

Poop înseamnă pierdere în greutate

De exemplu, în 30 de minute puteți arde — de calorii, în funcție de greutatea corpului dvs. A alerga timp de 30 de minute într-un ritm de 5 mile pe oră te poate ajuta să arzi — calorii, în funcție de greutatea ta.

Dacă ciclismul este lucrul tău, poți arde — calorii în 30 de minute pedalând într-un ritm de 14 — 16 mile pe oră. Cardio-ul în stare de echilibru este excelent pentru a arde calorii, dar există ceva și mai bun.

pierdere în greutate kuthiraivali

Se numește antrenament pe intervale, iar eficacitatea sa pentru arderea grăsimilor — în special în jurul secțiunii intermediare — este susținută de cercetare. Antrenamentul la intervale este mai intens decât cardio la starea de echilibru.

Cum să pierdeți grăsimea din spate by Malia Frey Share on Facebook Share on Twitter Tratamente si exercitii pentru a scapa de grasimea din spate Dacă grăsimea din spate vă deranjează, există câteva lucruri pe care le puteți face. Nu există nici o modalitate de a scăpa complet de grăsime din spate, dar puteți schimba aspectul spatelui dvs. Din fericire, grăsimea pe spate este diferită de grăsime în alte zone ale corpului dvs.

Premisa de bază este că alternați perioade de activitate intensă — cum ar fi sprinturile — cu perioade de recuperare. Lucrul la o intensitate atât de mare pentru aceste perioade determină un consum mai mare de calorii și o oxidare a grăsimilor decât cardio în stare constantă și într-o perioadă mai scurtă de timp.

Iata ceva ce iti va placea CU SIGURANTA…

Pe lângă faptul că arzi grăsime în timp ce o faci, antrenamentul la intervale încurajează, de asemenea, arderea grăsimilor până la 24 de ore după antrenament, din cauza a ceva numit exces de consum de oxigen post-exercițiu sau EPOC.

Cardio-ul în stare constantă nu face acest lucru, așa că obțineți mai multă bătaie pentru buck-ul dvs.

arderea grăsimilor tot timpul

Puteți face în continuare cardio în stare de echilibru dacă vă place, dar încercați să încorporați câteva antrenamente de antrenament la intervale de săptămână. Citeste mai mult: Cele 7 principii ale pierderii de grăsimi Construiți mai mult mușchi Timpul de a risipi unul dintre marile mituri ale fitness-ului: nu poți reduce.

Related Content

Oricât de multe crizuri oblice ai face, nu vei pierde pierde grăsime pe oblici în jurul taliei, decât dacă arzi mai multe calorii decât consumi. Asta nu înseamnă că nu ar trebui să faci crunch-uri oblice. Ar trebui, poti sa slabesti la dbol doar ca parte a unui program obișnuit de formare a forței.

De ce?

Cum vă puteți îndepărta burta și părțile laterale într-o săptămână?

Deoarece pentru a pierde grăsime, este crucial să construiți o masă musculară mai slabă. Mușchiul ocupă mai puțin spațiu decât grăsimea, ceea ce te face să pari mai tânăr și mai slab.

De asemenea, este nevoie de mai multe calorii pentru ca corpul dvs. Un metabolism mai mare înseamnă că arzi mai multe calorii toată ziua, chiar și atunci când nu faci absolut nimic.

In ceea ce priveste exercitiile fizice, antrenorul de fitness ne impartaseste cateva rutine care fac minuni, intr-un articol aparut si pe   www. Ea nu tine cont de sex si se depune cu viteza mare.

O rutină de formare a forței totale a corpului vizează toate grupele musculare majore — brațele, umerii, partea superioară, mijlocul și partea inferioară a spatelui, pieptul, absul și oblicii și picioarele. Când obiectivul tău este pierderea de grăsime, cel mai bun pariu este o rutină care încorporează exerciții compuse într-un format de circuit. Exerciții compuse implică mai multe grupuri musculare. Exemple includ squats și pushups.

pierderea în greutate la fel ca