Cele mai bune bloguri de pierdere în greutate din 2020

Cele mai bune obiective de pierdere în greutate. Cum de a stabili obiectivele de exercițiu și pierdere în greutate pentru începători

Pierderea în greutate și gestionarea unei greutăți sănătoase pot ajuta la scăderea unor lucruri precum apneea în somn și la un risc crescut pentru afecțiuni cronice de sănătate, crește-ți energia și te poate ajuta să te simți mai bine în general.

hugo hurley a pierdut în greutate scădere în greutate glp 1

Cu toate acestea, multe programe alimentare disponibile comercial sunt greu de urmat sau sunt prea scumpe. Crearea propriului program de pierdere în greutate poate fi mai benefică, deoarece poate fi ceva care sunteți mai dispus să rămâneți pe termen lung.

Aduceți-vă planul în funcție de stilul dvs. Împreună, aceste componente ale dietei tale te vor ajuta să slăbești. Planificarea pierderii în greutate Du-te la medicul tău. Lucrând cu medicul dumneavoastră puteți afla cu exactitate cât de multă greutate ar trebui să vă doriți să pierdeți.

scrisori de slabire cel mai mare mit al pierderii în greutate dezvăluit

În plus, medicul dumneavoastră va examina orice medicamente sau condițiile de sănătate actuale pe care le aveți și va determina siguranța pierderii în greutate pentru dumneavoastră. Medicul dumneavoastră vă poate ajuta, de asemenea, să determinați dacă sunteți capabil fizic de exerciții fizice și antrenamente.

De asemenea, este posibil să vă poată oferi câteva sfaturi de bază în ceea ce privește numărarea caloriilor și să decidă ce va funcționa cel mai bine pentru dumneavoastră.

Stabilește-ți obiective realiste.

Dormi mai mult

Ori de câte ori începeți orice program de pierdere în greutate comercial sau propriueste important să începeți prin a stabili obiective realiste pentru voi. Acest lucru vă va ajuta să determinați ce tip de dietă, durata și dacă va trebui sau nu să includeți activitate fizică. Obiectivele care sunt prea mari sau prea mari duc de obicei la descurajare și vă pot determina să renunțați.

Puneți un plan în calendarul dvs.

ars gras gras Am atâta greutate de pierdut

În general, nu este recomandat să slăbești mai mult de aproximativ una până la două kilograme pe săptămână. Dietele care promit o pierdere în greutate mai rapidă sau mai mare pot să nu fie sigure și, în general, nu sunt durabile pentru perioade lungi de timp.

Fletcher cox pierdere în greutate vei slabi cu zumba

Concentrați-vă pe obiective mai mici, mai realizabile. Dacă aveți multă greutate de pierdut, poate doriți să vă setați mai multe obiective. Puteți avea un obiectiv pe termen lung și câteva obiective înainte de acesta. De exemplu: Pierde 30 de kilograme în șase luni ca obiectiv pe termen lung. Obiectivele pe termen scurt pot include: Pierde cinci kilograme în două săptămâni, 10 kilograme în patru până la cinci săptămâni etc.

pierdere în greutate e46 pierderea în greutate sau grăsime

Cumpără sau creează-ți propriul calendar pentru a-ți urmări obiectivele. Încercați ziua în care intenționați să începeți și să încheiați programul de pierdere în greutate.

În acest fel, veți avea un termen specific pentru a vă respecta, care vă va oferi o cale cele mai bune obiective de pierdere în greutate urmat.

Cum să-ți atingi obiectivele de pierdere în greutate de vară | kok.ro

Puteți indica, de asemenea, în ce zile veți face exerciții, marcând-o și în calendar. Postează-ți calendarul într-un loc în care îl vei vedea mereu și nu uita să faci ceea ce spune.

Dacă spune că trebuie să faci cardio, fă-o. Alocați-vă recompense. Configurarea recompenselor interesante vă poate ajuta să rămâneți motivați pe tot parcursul programului de slăbit. Asigurați-vă că aceste recompense sunt lucruri speciale, speciale pentru care vă economisiți atunci când se vor realiza aceste repere.

Crearea planului de pierdere în greutate

Stabiliți recompense mai mici pentru îndeplinirea obiectivelor dvs. Aveți o recompensă mai mare și mai îmbucurătoare pentru când vă îndepliniți obiectivele pe termen lung mai mari. În general nu este recomandat să aveți recompense care sunt legate de mâncare - cum ar fi să ieșiți la cină sau să luați un desert.

Încercați să alegeți recompense nealimentare, cum ar fi: o manichiură, pantofi noi sau o ținută nouă, un masaj, o rundă de golf la cursul preferat sau o carte nouă.

Planifică schimbările de stil de viață.

Cum de a stabili obiectivele de exercițiu și pierdere în greutate pentru începători

Ori de câte ori încercați să slăbești, de obicei este recomandat să scapi de dietele fad și în schimb să faci schimbări de viață de lungă durată. S-a dovedit a fi mai ușor de întreținut mici modificări la dieta și pierderea în greutate a camerei de viață pe o perioadă mai lungă de timp.

Nu doriți să faceți schimbări mari rapid pentru pierderea în greutate. Este mai puțin probabil să le mențineți pe termen lung.

Rămâneți pe drum cu obiectivele de pierdere în greutate

Vrei să creezi o dietă, un model alimentar sau un stil de viață pe care să-l poți urmări pe termen lung. Crearea planului de pierdere în cele mai bune obiective de pierdere în greutate Stabiliți-vă limita zilnică de calorii. Indiferent de planul de pierdere în greutate pe care îl urmezi, inevitabil va trebui să tai calorii pentru a pierde în greutate.

5 moduri sănătoase de a slăbi ewedu pentru pierderea în greutate

Decideți ce aport caloric total ar trebui să mâncați în fiecare zi pentru a vă ajuta să pierdeți în siguranță una-două kilograme pe săptămână. În general, va trebui să tăiați, să ardeți sau să faceți o combinație de tăiere și ardere de de calorii în fiecare zi pentru a duce la cele mai bune obiective de pierdere în greutate în greutate de la unu la două kilograme.

Utilizați o aplicație pentru jurnalele alimentare sau calculatoare online pentru a vă ajuta să aflați acest total. Se scad — de calorii de la acest număr pentru a vă face o idee despre care ar trebui să fie aportul dvs. Există, de asemenea, câteva calculatoare online sau aplicații care pot da seama despre câte calorii ar trebui să mănânci zilnic pentru pierderea în greutate, în funcție de vârsta, sexul, greutatea și nivelul de activitate. Măsurați porțiile. Pentru a vă ajuta să mențineți o dietă mai scăzută în calorii, vă va fi util să respectați dimensiunile corespunzătoare pentru mesele și gustările.

Fresh articles

A vă servi sau consuma porții prea mari vă poate încetini pierderea în greutate. Investește într-o scară de mâncare sau un set de căni de măsurare pentru a te ajuta să rămâi pe cale. Măsurați fiecare masă și gustare pentru a vă asigura că sunteți pe țintă.

Faceți viața mai ușoară găsind acasă tupperware, boluri, vase și căni care au o anumită mărime a porțiunii. De exemplu, ambalarea prânzului într-un recipient tupperware care are o cană în dimensiune.

Alegeți o dietă mișcarea liberă poate pierde în greutate mai mare sau moderată.

Evită consumul de zahăr și carbohidrați simpli

În funcție de ceea ce alegeți, va trebui să decideți dacă faceți o dietă proteică mai ridicată sau o dietă proteică moderată. Aceasta este cheia creării unui plan de care să te poți lipi fără să-ți fie foame. Dacă de obicei simțiți foame când ați făcut dieta în trecut, luați în considerare să urmați o dietă mai mare în proteine.

Realist oportun Când nu aveți un anumit scop, este dificil să continuați să faceți exerciții și să urmăriți progresul dvs.

În general, dietele se încadrează în grupuri cu concentrații scăzute de carbohidrați sau cu concentrații moderate.