De ce nu reusiti sa scapati de grasimea de pe abdomen

Poți pierde grăsimea din burtă. 6 moduri simple de a pierde grasimea de pe burta

Docbook Știați că: Toată lumea are grăsime pe abdomen, chiar și cele mai slabe persoane?

  • Cafea de slăbire internațională
  • 5 tabieturi de inclus în dieta zilnică dacă vrei să scapi de grăsimea de pe abdomen

E normal. Însă prea multă grăsime în jurul taliei poate afecta sănătatea într-un fel în care alte grăsimi nu o fac. Atunci când centimetrul arată peste circumferință abdominală la bărbați și peste 88 la femei, se pune diagnosticul de obezitate abdominală?

De fapt, faptul că are multe grăsimi în zona abdominală este puternic legat de boli precum diabetul de tip 2 și bolile de inimă.

Mai mult decât atât, ea nu este doar o temere estetică, ci și una medicală. Sunt studii care arată că riscul de boli precum diabetul de tip 2 sau afecțiunile cardiace crește direct proporțional cu centimetrii din talie. Sfatul specialiștilor: ajustați dieta și includeți în rutina alimentară cinci tabieturi despre care studiile spun că ajută la scăderea grăsimii abdominale. Adio, dulciuri! Cele mai dăunătoare sunt, bineînțeles, cele care conțin zahăr rafinat.

SALA DE SPORT LA TINE ACASĂ carb-i-tool cutter roti

Numeroase studii au arătat că zahărul în exces, în mare parte datorită cantităților mari de fructoză, poate duce la o acumulare mai mare de grăsime în jurul abdomenului, precum și în ficat. Aceleași studii au concluzionat că de la o circumferință a abdomenului de peste de centrimetri și rezistența la insulină sau diverse probleme metabiolice este doar un pas.

poți pierde grăsimea din burtă mai pot pierde in greutate la 35 de ani

Rețineți că fructele întregi nu intră în categoria alimentelor de risc, chiar dacă și ele conțin fructoză. Sunt extrem de sănătoase datorită cantității mari de fibre care atenuează efectele negative ale fructozei. Beți multă apă și mențineți metabolismul activ.

poți pierde grăsimea din burtă arde grăsime în jurul organelor

Acesta nu numai că vă va ajuta să pierdeți grăsimea din jurul taliei, dar vă va ajuta să păstrați nivelurile de energie ridicate pe tot parcursul zilei. Adăugați în dieta alimentară mai multe proteine. Alimentele bogate în proteine pot stimula metabolismul și reduce nivelul de foame, factori care duc la pierderea kilogramelor.

poți pierde grăsimea din burtă cum arde epoc grasimea

Sunt studii care sugerează că proteina este deosebit de eficientă împotriva acumulării de grăsime abdominală - cantitatea și calitatea proteinelor consumate fiind invers proporțională cu grăsimea de pe talie. Alegeți alimente precum ouă întregi, pește, fructe de mare, legume, nuci, carne și produse lactate.

  • Pierdere în greutate fultium d3
  • De ce nu reusiti sa scapati de grasimea de pe abdomen | Medlife

Eliminați carbohidrații din farfurie! Restricția de carbohidrați este o metodă foarte eficientă de a pierde grăsime.

Link permanent Ca sa vezi.

Acest lucru este susținut de numeroase studii. Când oamenii nu consumă carbohidrați, apetitul lor coboară și astfel ei pierd și din greutate.

O astfel de dietă vizează în mod specific grăsimea din jurul taliei, precum și pe cea din jurul organelor și mai ales a ficatului. Doar evitând carbohidrații rafinați și menținând aportul ridicat de proteine, scăderea grăsimii este vizibilă.

poți pierde grăsimea din burtă slăbire corp Huddersfield

Consumați alimente bogate în fibre, în special fibre vâscoase. Studiile poți pierde grăsimea din burtă arătat că fibrele solubile pot duce la scăderea cantităților de grăsime de pe abdomen. Acestea sunt fibre care se comport ca un liant în lichidul din stomac și formează un gel gros care "se așază" în intestin. Acest gel poate face ca mișcarea alimentelor prin sistemul digestiv să fie lentă încetinind digestia și absorbția nutrienților.

poți pierde grăsimea din burtă Pierderea în greutate obiective mici

Rezultatul final este un sentiment prelungit poți pierde grăsimea din burtă plenitudine și apetit redus. Fructele, legumele, precum și unele cereale, cum ar fi ovazul întreg sunt o sursă bună de fibre.

Varsta si mostenirea genetica pot contribui la acumularea grasimii la nivelul burtii Greutatea este determinata in mare masura de modul in care echilibrezi caloriile pe care le consumi cu energia pe care o arzi. Daca mananci prea mult si faci prea putina miscare, cel mai probabil vei lua in greutate, acumuland inclusiv mai multa grasime in jurul abdomenului. Varsta si mostenirea genetica sunt doi factori de risc pe care nu-i putem modifica. Cu toate acestea, un raport echilibrat intre caloriile consumate si grasimile arse ajuta la prevenirea cresterii in greutate, in ciuda varstei si mostenirii genetice. Procesul de imbatranire joaca un rol important in acumularea grasimii abdominale.