Înainte de vreme: să vorbim deschis despre menopauză prematură

Perimenopauza si incercand sa slabesti. Ce este premenopauza ?

Generalitati

De Libertatea pentru FemeiMiercuri, 15 mai1 Mănâncă multă soia! Înlocuieşte în meniul zilnic, de 3 ori pe săptămână, carnea cu soia.

modelele pierd în greutate înainte de filmare

Adaugă brânză de soia la salate, peste o pizza ori prepară-ţi tartine cu tofu, pateu sau mezeluri din soia, bea 1 pahar cu lapte de soia pe zi. Fitoestrogenii pe care soia îi conţine din belşug ameliorează multe din neplăcerile asociate premenopauzei şi menopauzei propriu-zise. Dar există şi motive legate de menopauză pentru care trebuie să le incluzi în hrana ta: fitoestrogenii, faptul că ajută la eliminarea constipaţiei şi a transpiraţiei excesive, la ţinerea sub control a greutăţii.

Scoate făina albă din dulap şi înlocuieşte-o cu făină integrală. Renunţă la pâinea albă în favoarea celei negre sau măcar intermediare, obişnuieşte-te să mănânci fulgi de cereale în fiecare zi, fără zahăr adăugat.

pierderea în greutate a linicului de Guinea

Un mic dejun cu fulgi de ovăz, iaurt şi un suc de fructe proaspăt stors îţi oferă energie şi substanţe nutritive suficiente pentru o zi întreagă, fără să te îngraşe. Reduci mult riscul unei forme grave consumând cât mai multe lactate, în special degresate. Alege laptele dulce sau bătut, iaurtul, chefirul, brânza dulce şi mai puţin telemeaua e sărată sau caşcavalul are multe grăsimi.

Aportul  lor de calciu este esenţial pentru a combate osteoporoza, transpiraţia excesivă, scăderea tonusului muscular, pentru sănătatea inimii şi a sistemului nervos.

odx slăbire

Peştele, în perimenopauza si incercand sa slabesti cel de apă sărată, conţine toţi acizii graşi esenţiali, minerale fosfor, potasiu, sodiu etc. Dacă îl preferi rasol, la grătar sau la cuptor, cu multă lămâie, perimenopauza si incercand sa slabesti ajută să-ţi păs-trezi şi silueta. E indicat să la corp subtire săptămânal mici cantităţi de seminţe de dovleac, alune, arahide, fistic nesărateca şi de seminţe de in, toate bogate în acizi de tipul omega-3, fitoestrogeni  şi fibre.

quest pierde in greutate

Alege apa plată, ceaiurile din plante medicinale sau fructe, ceaiul verde, sucurile proaspete de fructe şi pierdere în greutate urshan. Bea 1, l de apă pe zi. Apa ajută rinichii să funcţioneze mai bine, toxinele sunt filtrate mai repede şi multe din neplăcerile menopauzei, transpiraţia, uscăciunea pielii şi a mucoaselor, bufeurile sunt mult ameliorate.

La perimenopauza, productia tot mai scazuta a estrogenului poate duce si la alte simptome. Menstruatii neregulate Pentru ca ovulatia este tot mai imprevizibila, durata dintre doua menstruatii poate fi mai lunga sau mai scurta, menstruatia poate fi mai abundenta ori, din contra, fluxul este mai redus, iar uneori este posibil ca femeia sa nu aiba menstruatii pe o perioada de cateva luni. Daca observi o schimbare constanta in ceea ce priveste ciclul menstrual, care este din ce in ce mai lung depasind cu peste 7 zile durata normala dintre doua menstruatiiatunci este posibil sa te afli la inceputul premenopauzei. Daca ai o durata de peste 60 de zile intre doua menstruatii, atunci cel mai probabil te afli in etapele tarzii ale perimenopauzei.

Atât grăsimile, cât şi glucidele sunt necesare organismului, cu o condiţie: nu mult, ci bun. Înlocuieşte uleiul rafinat cu ulei presat la rece, margarina cu o fărâmă de unt, renunţă la untură, seu, carne grasă, mezeluri.

pierderea maximă de grăsime în 1 lună

Zahărul e ca un drog — cu cât mănânci mai mult, cu atât ai vrea şi mai mult! Abţine-te, aşadar, de la prăjituri, napolitane şi pateuri şi axează-te pe fructe şi cereale. Dar nu exagera!

Primele 5 lucruri la care trebuie sa renunti cand vrei sa slabesti

Câteva pătrăţele de ciocolată sau o îngheţată pe săptămână nu fac rău nimănui. Mesele mici şi dese par a fi cheia marilor succese!

Perimenopauza si incercand sa slabesti mese principale şi două gustări, la interval de circa 3 ore, ar trebui să fie suficiente, cu atât mai mult cu cât organismul care înaintează în vârstă are necesităţi calorice din ce în ce mai mici.

Comentarii

Fii atentă şi la modul în care combini alimentele, pentru că amestecul unora dintre ele îngraşă tare. Şi nu mai gusta întruna din mâncare atunci când găteşti!

noi tehnici de pierdere de grăsime

Lemnul dulce, salvia, creţişoara, sunătoarea, valeriana, mărarul sunt doar unele dintre cele mai importante plante cu rezultate sigure în atenuarea tulburărilor de menopauză.

Vorbeşte cu un specialist în tratamente naturale despre efectele şi schemele lor terapeutice. Şi cu medicul tău despre modul în care poţi lua multivitamine şi minerale, suplimente de calciu, de acizi graşi sau aminoacizi esenţiali etc. Material preluat din revista Libertatea pentru Femei.

Acum, iată că lipsa ei reprezintă un lucru rușinos. Așa că am hotărât să înlăturăm stigma și să vorbim deschis despre menopauza prematură. Nu îmi plac întrebările care mă fac să mă simt nesigură, nu îmi plac întrebările al căror răspuns nu îl știu. Știi la ce mă gândesc când sunt la duș și conștiința mea se ia la întrecere cu apa caldă și știu că nu mă vede și nu mă aude nimeni?