10 mituri care vă pot dăuna sănătății

Tempeh rău pentru pierderea în greutate

Mancare cruda 10 mituri care vă pot dăuna sănătății Nimic nu face ca oamenii să se îmbolnăvească decât să se îmbolnăvească, în ciuda eforturilor de a practica măsuri preventive și de a urma sfaturile care le sunt date. Miturile de sănătate bine circulate pot duce la rezultate nesănătoase, așa că iată 10 dintre cele mai grave pe care ar trebui să le acorde atenție atunci când faci alegeri pentru sănătate.

Există o dietă perfectă care rezolvă toată lumea. Chiar dacă cred că toată lumea ar trebui să aibă un apetit mai pasionat de plante, ca antrenor pentru sănătate, nu aș sfătui niciodată că acesta este singurul mod bun de a mânca. Persoanele cu un tip de sânge O în general prospere alegând o dietă care include porții rezonabile de carne organică, hrănită cu iarbă.

GREUTATE - SFATURI PENTRU A SLABI SANATOS

Sfătuindu-i să treacă la o dietă vegană ar putea periclita sănătatea lor. Unii tolerează bine glutenul; alții nu. Unii prosperă la o dietă alimentară crudă; alții se îmbolnăvesc, își pierd părul și își pierd energia.

  • Proteina din soia: buna sau rea? - Sanatatea Ta
  • 50+ Best Articole Despre Diete images in | diete, tempeh, planificarea meselor
  • + Best Dietă images | diete, sănătate, nutriție
  • 10 mituri care vă pot dăuna sănătății

Ascultați-vă corpul, faceți teste periodice de la un medic integrator și lucrați cu profesioniști din domeniul wellness care înțeleg această filozofie. Activitatea fizică este destinată persoanelor grase.

Mod artizanal de preparare pentru Tempeh!

Toată lumea ar trebui să includă exerciții fizice cât mai mult posibil. Cheia este să găsiți activități fizice de care vă bucurați și să vă lipiți. O altă concepție greșită este că toată lumea trebuie să meargă la sală.

Ținem legătura!

Suntem înzestrați în mod natural cu capacitatea de a lucra fără echipament, așa că a nu avea o sală de sport nu este o scuză. Adevărul este că americanii consumă mult prea multe proteine. Mâncarea cărnii de trei ori pe zi nu este cel mai bun plan pentru oricine, așa că schimbă-ți proteina adăugând quinoa, fasole și leguminoase, nuci, semințe și spirulină.

Puteți tempeh rău pentru pierderea în greutate să încercați tempeh tofu fermentat. Mâncarea înlocuitorilor de carne faux zilnic este în regulă. Înlocuitorii cărnii sunt foarte prelucrați, conțin mult sodiu, pot fi umpluți cu gluten și oferă o valoare nutritivă scăzută.

Proteina din soia: buna sau rea?

Adesea sunt modificate genetic. Marci bune, non-OMG, minim procesate, cu moderatie scazuta, sunt ok, si sunt bune cu un anumit fir.

  • Este tempehul un aliment sănătos? | Secretele Caloriilor
  • UBIQOR | Health shop, Anti aging, Care
  • Strategii de scădere a greutății cu IBS
  • REVIZUIREA DIETEI 5 MUȘCĂTURI: FUNCȚIONEAZĂ PENTRU PIERDEREA îN GREUTATE? - FITNESS -

Uleiul de cocos este rău pentru sănătatea ta. Uleiul de nucă de cocos este de fapt un superaliment. Conține proprietăți antivirale, anti-fungice și antimicrobiene. De asemenea, îmbunătățește digestia, stimulează metabolismul, îmbunătățește sănătatea inimii și chiar ingerat poate îmbunătăți calitatea părului tempeh rău pentru pierderea în greutate pielii tale. E foarte singur are nevoie de 64 de pahare de apă pe zi. A Levi slăbește perfect opt pahare de apă în trepte de opt uncii pe zi este doar un minim.

Alegeți proteine

Un sfat mai bun? Bea jumătate din greutatea corporală în uncii zilnic. De exemplu, un bărbat care cântărește de kilograme ar beneficia foarte mult de a bea zilnic de unități de apă. Cu toate acestea, dacă cântărești kilograme, rămâneți cu 64 de uncii în loc să reduceți la 51 de uncii.

Dacă poți supraviețui fără prea mult somn, mergi pentru asta. Nevoile de somn variază în funcție de vârstă, dar adultul mediu are nevoie de șapte până la nouă ore de somn zilnic. Obținerea a mai puțin de șapte ore nu numai că îți lasă pleoapele în căldură, ci provoacă creștere în greutate, interferează cu digestia și face corpul tău un teren de reproducere pentru boli.

Cel mai bun sfat: închideți peepers în același timp în fiecare seară. Durata optimă de somn este de 10 pm - 7 dimineața.

Du-te la culcare înainte de este cel mai bine.

Mod artizanal de preparare pentru Tempeh !

Organic nu este mai bun. Sursele de hrană pe bază de plante cultivate organic în sol sănătos pot produce de fapt o valoare nutritivă mai mare. Nu mai vorbim de, alimentele non-organice sunt încărcate cu pesticide și substanțe chimice care dăunează sănătății.

De asemenea, riscați să mâncați alimente modificate genetic. Vă îndemn să alegeți întotdeauna organic când este posibil. Alimentele modificate genetic OMG-uri nu sunt o problemă importantă.